De feestdagen zijn weer voorbij, het is weer tijd om gezonder te eten en meer te sporten. Ook als je een hamster bent. Dus is het thema van de Hamsterweken deze maand 'Eye of the Hamster'.
Als grote logistieke speler streeft PostNL naar een zo klein mogelijke impact op het milieu en tegelijkertijd een zo positief mogelijke invloed op mens en maatschappij.
Wist je dat Nike bijna 39 jaar na de lancering van de Air Jordans - nog steeds - jaarlijks 5 miljard euro aan de sneakers incasseert?
Tips om rekening mee te houden en voorbeelden van internationale merken die aandacht besteden aan deze bijzondere viering, en hun marketingcampagnes hierop aanpassen
One-size-fits-all marketingbenadering is niet effectief voor zoiets persoonlijks als eten.
Alles draait om customer experience, klantbeleving, customer engagement, betrokkenheid, loyaliteit en op hoeveel andere manieren je het ook wilt uitdrukken.
AI. AI. AI. AI…We kunnen er niet omheen. Maar gelukkig ook ander nieuws zoals het 'vreemde internet' en een persoonlijke noot in deze Week van Koot.
Verenigingen besteden, naast ledenwerving, steeds meer aandacht aan ledenbehoud
Overdenk hoe een dag bij een agency óf aan klantzijde eruit zou komen te zien. Dan kun je gerichter en goed voorbereid starten met solliciteren.
De overtuigingen, behoeften en het gedrag van iedere jonge, nieuwe generatie kunnen rekenen op kritiek en afwijzing van oudere generaties.