Weblogs en Direct Marketing

Weblogs en Direct Marketing

Weblogs en Direct Marketing

Samen met Anton van Elburg (Emerce), Wim van der Mark (IDMK) en Geert-Jan Bogaerts (Volkskrant), was ik vanavond te gast op de thema-avond van de Direct Marketing Vereniging DeMeter met dit keer als onderwerp weblogs en direct marketing. Een interessant thema met verrassende sprekers die ieder vanuit hun eigen achtergrond de do’s en don’ts van webloggen toelichten. Voor geinteresseerden heeft Robert de Boer uitvoerig verslag gedaan op Eventblogs.nl.

Erg leuk om eens met mensen vanuit een andere marketingdiscipline van gedachten te wisselen over de mogelijkheden van weblogs. Ook erg leuk om te zien dat direct marketeers als Martijn van de Heuvel, Polle de Haagt en Wim van der Mark inmiddels besmet zijn door het blogvirus. Wim, nog bedankt overigens voor een exemplaar van je boek Overtuigend & Interactief Schrijven. Of ik er bij het bloggen wat mee kan weet ik niet, maar ik zal het met plezier lezen!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 6 reacties op dit artikel

  • Ben benieuwd wat je van "Overtuigend & Interactief Schrijven" vindt.

    Zijn hier al reviews van?

    geplaatst op
  • Marco, dank voor jouw positieve post over en positieve bijdrage aan deze succesvolle DeMeter-avond. We gaan nog zeker verder spreken over een samenwerking tussen Marketingfacts en DeMeter !

    geplaatst op
  • Graag gedaan Robin!

    In het lijstje van bloggers was ik in mijn enthousiasme nog de weblog van Theo Meereboer (die ik overigens al iets langer kende) vergeten.

    geplaatst op
  • Sterker nog ... zelfs Polle de Maagt (met een M) is helemaal wild van bloggen

    geplaatst op
  • Sorry Polle, het was laat dinsdagavond. Goede verslagen overigens van het event op je weblog!

    geplaatst op
  • Thanks.
    No problem, denk dat het mijn handschrift was :)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.