Vlog: hoe booming is business bij Deliveroo in corona-pandemie?
HelloMasters at Home: interview met Jeremy Brook, CMO Deliveroo Australia
Welkom bij onze tweede HelloMasters at Home-vlog! HelloMasters is de podcast (en in deze corona-tijden nu tijdelijk een vlog) van het marketingplatform HelloMaaS door founder/CEO Louise Doorn. Deze week een gesprek met Jeremy Brook, CMO van Deliveroo Australië, met uiteraard aandacht voor hun business tijdens de corona-pandemie.
Na meer dan twee weken thuis werken hebben we langzamerhand de virtuele stand-ups, brainstormsessies en zelfs de digitale vrijmibo in de vingers. Alle horeca is dicht, maar niet getreurd! Bij Deliveroo kan je nog steeds je lunch poké bowl bestellen.
Azië als inspiratie
Deze week bij HelloMasters at Home de CMO van Deliveroo Australië, Jeremy Brook, met een kijkje in de keuken: hoe gaan zij te werk tijdens een pandemie? Een catch-up over de situatie in Australië en hoe Brook inspiratie haalt uit Aziatische landen die langzaam de crisis uitkomen.
Brook vertelt onder meer over hoe de verschillende landen en steden wetgeving handhaven als het gaat om bezorgen in dit corona-tijdperk. Hij is meer dan ooit in contact met Deliveroo-CMO’s over de wereld om elkaar te helpen en van advies te geven.
“Kwetsbaarheid is meest cruciale skill”
Maar Brook heeft ook praktische tips om meer fun in je vroeg stand-up vergadering te stoppen. En leer meer over de meest cruciale skill in deze tijd: kwetsbaarheid, zeker als je CMO bent.
Next up gaan we weer global en spreken we met Georgia Collins, global communications en marketing lead bij Akzo Nobel.
HelloMaaS is geen marketingbureau of recruiter. Wij zijn het platform voor slimme en flexibele marketing. We brengen in-demand marketing-skills, on demand! Bouw een flexibele laag rond je bestaande team of maak marketing makkelijk met vaste prijspakketten met 50+ marketingkanalen. Probeer bijvoorbeeld een marketing strategy audit of marketing (re)organisatie audit.