Reclamebureau Pfizer krijgt het niet voor elkaar met Viagra
Pfizer is niet tevreden over de huidige reclamecampagnes voor Viagra en heeft het verantwoordelijke reclamebureau gevraagd naar nieuwe ideeen. Het lukt het reclamebureau maar niet om een succesvolle campagne te bedenken terwijl het produkt zich toch uitermate leent voor creatieve ideeen zou ik zeggen. Wellicht dat ze eens wat vaker de humoristische weblogs moet afstruinen!?
Na een competitie tussen drie bureaus heeft farmaconcern Pfizer de communicatie voor Viagra bij de Ara Groep neergelegd. Ara richt zich zowel op de medische professionals als op de eindgebruikers van het product tegen erectiestoornissen. Naast Ara Advertising zullen in elk geval ook Ara Direct Communication en Ara Interactive worden ingezet.
Ja, met de komst van nieuwe anti erectiele disfunctie geneesmiddelen die een effectievere werking hebben en veel selectiever aan de drugtargets binden, zou Pfizer zich inderdaad zorgen moeten maken over de manier waarop het wordt gebubliceerd.