Podcast: voice volgens voice-pioniers Maarten Lens-Fitzgerald en Jeroen de Bakker

4 december 2019, 07:00

Hey Siri! Hello Alexa! Is voice-marketing de revolutie in marketing en interface-design? Met Maarten Lens-Fitzgerald en Jeroen de Bakker, a.k.a ‘The Voices of Voice Marketing’ gaan we in gesprek over deze ‘nieuwe’ vorm van marketing, de strategie erachter en de toekomst ervan.

HelloMasters is de tweewekelijkse podcast van HelloMaaS, waarin Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketingscène.

Is voice-based marketing een hype? Nog te vroeg voor ROI? Of moeten alle marketeers hun marketingplannen voor 2020 direct aanpassen?

In deze achttiende HelloMasters podcast praat ik met twee pioniers in voice-marketing: Jeroen de Bakker, Directeur Product & Growth bij Talpa Network Radio en Maarten Lens-Fitzgerald, Head of Voice Marketing bij Nodes. De Bakker is overigens ook een HelloMaaS-adviseur van het eerste uur.

“Hoe kan de voice-trend door merken goed ingezet worden?”

Met 50 procent van alle zoekopdrachten via voice, met name in de auto, mobiele telefoon en ook steeds meer via apparaten als Amazon Echo, is een grote verandering in digitaal zoekgedrag in gang gezet. Maar wat houdt voice-marketing precies in? Hoe kan de trend door merken goed ingezet worden?

Luister naar de twee pioniers in voice-marketing in Nederland en leer de do’s en don’ts van voice-marketing.

De podcast is ook via iTunes en Spotify te beluisteren.

Wil je een kort en bondig advies of voice-marketing in jouw bedrijf past? Zoek je feedback op jouw marketingplan voor 2020? Ga naar hellomaas.com en maak kennis met Marketing as a Service. Meer weten? Klik hier.

Louise Doorn
Founder en CEO bij HelloMaaS

Ik ben Louise Doorn, founder en CEO van HelloMaaS. Met de HelloMasters-podcast wil ik de kennis en meningen van prominente marketingspecialisten in Nederland naar voren brengen door met hen te spreken over actualiteiten, stellingen en uitdagende vraagstukken.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief