Pheedo test multi-channel advertenties

22 oktober 2005, 15:31

Pheedo.com, een van de Amerikaanse weblog- en RSS advertentie-netwerken in de VS, is recentelijk gestart met het testen van geintegreerde multi-channel campagnes via weblogs, RSS en podcasts aldus Bill Flitter (oprichter en CMO Pheedo) in een interview met ClickZ.

Henk vraagt zich terecht af welke Nederlandse partij dit oppakt. Misschien moet ik binnenkort toch blogads.nl eens leven gaan inblazen 😉

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    Nick

    Reclame via Podcasts gaan alleszins niet worden aangezien dit medium nogal sterk overschat wordt. Qua informatie-beheer trekt zulk een podcast op niet veel. Het zullen net de diensten zijn die in het als maar uitdeinende internetbos informatie zo kunnen organiseren dat het beheersbaar wordt, die overeind zullen blijven.

    Rss is hierdoor nét wel een succesvolle technologie met toekomst maar dan weer op voorhand dat ads hier ver van wegblijven.


    22 oktober 2005 om 16:36
    Arnoud

    Misschien moet ik dan eens met rssadvertenties.nl aan de slag 😉


    22 oktober 2005 om 19:07

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!