Bij zoekmachine-optimalisatie denkt men automatisch aan Google. Je zou het dan ook bijna GO (Google Optimization) in plaats van SEO…
Interview met Noz Urbina: waarom bedrijven blijven worstelen met gebruikerservaringDe klant centraal stellen. Iedereen heeft het erover, maar het blijft…
Multichannel of omnichannel zijn de containerbegrippen die we gebruiken om de coördinatie van offline en online te duiden als het…
Voor 2017 zijn er weer ontzettend veel mooie lijstjes gemaakt met de toptrends voor digitale marketing. Trends als video, chatbots,…
Adverteerders staan voor de steeds zwaardere opgave zorg te dragen voor het end-to-end-beheer van de customer journey, over kanalen en…
De ouderwetse postcode, vier cijfers en twee letters. Iedereen kent zijn eigen postcode uit zijn hoofd. Nu het aantal postbodes…
Ondanks dat de term al een aantal jaar meegaat, kom je ‘omnichannel’ nog voortdurend tegen in marketingbladen en -blogs. En inderdaad, veel organisaties…
Econsultancy publiceert Cross-Channel Marketing ReportVoor de derde keer op rij publiceerde Econsultancy in samenwerking met Oracle Marketing Cloud het Cross-Channel…
De consument komt via verschillende marketingkanalen met merken in contact. Denk hierbij aan een bezoek op websites of het bekijken…
Karian Inpijn (VGZ): "Organisatie maakt het verschil richting de klant"VGZ was onlangs de nummer één in het onderzoek dat WUA!…
De stand van zaken in digitale 1:1-marketingDe heilige graal. De juiste boodschap op het juiste moment in de juiste tone of…
In hun verslaglegging van de overstap van Burberry CEO Angela Ahrendts naar Apple, benoemde het NRC Handelsblad Burberry vorige week…