Opvallende Firefox promotie

23 februari 2006, 19:55

Femfox.com maakt op wel heel opvallende wijze promotie voor Firefox. Het begon met het winnen van de People’s Choice Award in de 100 million firefox downloads celebration, leidde tot een posting op de spreadfirefox site en resulteerde uiteindelijk in de lancering van femfox. Met dank aan Houtlust voor de tip.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

4 Reacties

    Tinus

    Echt professioneel ontworpen is het niet. Ziet er eerder uit als een actie van een stel pubers.


    24 februari 2006 om 06:54
    chi666

    Geeft mij een follow the bunny matrix gevoel


    24 februari 2006 om 08:08
    Mart

    Idd, erg amateuristisch ontworpen…


    24 februari 2006 om 10:59

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!