What about user experience! Al meer dan 10 jaar ben ik werkzaam in de online scene. Ik analyseer door zowel kwalitatieve als kwantitatieve technieken in te zetten, wat gebruikers nodig hebben, hoe zij zich gedragen op internet en welke drijfveren zij hebben. Met deze verkregen inzichten help ik bedrijven en organisaties hun klanten en relaties te begrijpen en te kijken welke kansen zij hebben om de user experience te verbeteren en te innoveren.
Specialiteiten
● UX Research : (remote) usability testen, eyetracking, groepsdiscussies, face-to-face interviews, enquêtes, AB en Multivariate testen, card sorting, tree testen, taakanalyse, Google Analytics
● UX Design : customer journey mapping, user flows, user scenario’s, persona’s, navigatie -en contentstructuur , informatie architectuur, wireframing
Alles voor zowel desktop, mobiel, tablet en apps.
U kunt mij altijd benaderen voor interim dienstverbanden of freelance opdrachten.
En ik maar denken dat jij je bezig hield met gedegen onderzoek 😉
Super cool filmpje. Alleen ik kan hem niet vinden op youtube? Zou iemand mij dit kunnen vertellen.
Bedankt
Benjamin
@Marco
Dit is ook onderzoek 🙂
Eyeballs 😉
@Benjamin Dubbelklik op een Youtube object brengt je bij de site. Of hebben jullie die site afgesloten bij lostboys?
2000 jaar beschaving en we hebben eye tracking nodig om dit te leren? 😀
@ VicKuP.
We wisten dit allemaal al maar nu is iedere malloot er ook nog van bewust 😉
@bram: bedankt voor de tip! wist ik niet!
Ontzettend leuk filmpje. Dit onderzoek in het echt uitvoeren is ook interessant, gedragen mannen zich bewust anders als het zo overduidelijk waar ze naar kijken (schaamte/gewenst gedrag vertonen/conformeren aan de groep)
Dit is natuurlijk geen eyetracking, maar headtracking. Ik heb ooit eens een programma over eyetracking gezien waarbij de man inderdaad direct naar de borsten keek. De dame verdween weer, hij werd ermee geconfronteerd, en werd opgedragen de volgende keer absoluut NIET naar haar borsten te kijken.
Ik denk dat we allemaal wel kunnen bedenken of dat lukte…
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!