iTunes nu met podcasting

28 juni 2005, 10:12

imageMet Apple’s nieuwste iTunes (versie 4.9, vandaag uitgebracht) is het zoeken en beluisteren van podcasts net zo eenvoudig als het snuffelen in haar muziekwinkel: alle uitzendingen zijn voorzien van een leuk plaatje en een tamelijk uitgebreide omschrijving. Er zijn op dit moment nog maar weinig muziekuitzendingen, maar ‘t belooft alvast veel goeds!

imageDe ‘iTunes New Music Tuesday’ podcast is een prachtig voorbeeld van commercieel podcasten: de uitzending is netjes geindexeerd (klik op het boekje met bladwijzertje om de index te openen), en rechtstreeks gekoppeld aan de iTunes Music Store (zodat je – mits je in Amerika woont – met één klik de muziek die je hoort kunt kopen).

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Reüel

    ’t Werkt echt lekker!!! Gave uitvinding en leuk dat Apple het in iTunes geïntergreerd heeft. Thanx Apple!


    28 juni 2005 om 11:13
    marc

    dit is nou de kracht van Apple, goed luisteren naar zijn klanten.

    Andere voorbeelden van integreren:

    – Widgets, Dashboard (van Konfabulator)

    – iTunes (van Soundjam)

    – Icons (Iconfactory)

    – Maclink (das lang geleden)


    28 juni 2005 om 12:19

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!