Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Op zoek naar creatieve harmonie: hoe vind je het perfecte bureau?

In de dynamische wereld van marketing en branding is het vinden van het perfecte creatieve bureau niet alleen een beslissing, maar eerder een cruciale mijlpaal voor het succes van je merk.

Barry Adams: “Nieuwsuitgevers moeten zich richten op unieke journalistieke output”

In dit interview spreken we uitgebreid met Barry Adams. Hij is SEO Consultant en gespecialiseerd in SEO voor nieuwsuitgevers.

De week van Koot: over 7 mijlpalen in je leven en ander Knewz

Trends, onderzoeken en nieuws De winnaar van de gouden Effie voor 2020 is bekend. En afgelopen week was daar een…

De week van Koot: voice en e-commerce, en de beste podcasts

De talkshow zelf is inmiddels belangrijker dan de onderwerpen. Op 10 tegen 1. Nu maar hopen dat het nieuws snapt…

De week van Koot: Binge Ads, Moore’s law en communicatie zonder grenzen

Met de overname van Sanoma Media Nederland door de DPG-groep zijn nu bijna alle grote Nederlandse massamedia in de handen…

De toekomst van nieuws is digitaal, maar ook duister

Een foto van een brandende krant. Ik weet het: daarmee zet je de discussie over digitalisering in de media op…

De week van Koot: vooruitgang in privacy met Sonos en de Biggest Social Media trends

"Dat is het lekkere van Albert Heijn." Vanaf vorige week kun je bij Albert Heijn sparen voor een 'een echt Hollands…

De week van Koot: het verdeelde brein en je eigen voice user interface

Bol.com zet zich schrap voor de komst van de Nederlandse website van Amazon. Jumbo gaat Hema helpen en Blokker haalt…

De week van Koot: de persoonlijke assistent van Microsoft en het internet in 2069

Ik heb altijd geleerd dat er een viertal methoden zijn om je budget vast te stellen: de omzetpercentage-, de sluitpost-,…

De week van Koot: Marvel-podcasts en scheurtjes in het digitale tijdperk

Als je met tientallen mensen uit de creatieve sector gaat praten en je oor te luisteren legt op de straat,…

De week van Koot: the Passion Economy en social media in 2020

Het was een beetje de week van de afgrond, vorige week. Fortnite verdween er tijdelijk in. Libra, de digitale munt…

NIEUW! Hoe iets nieuws automatisch onze interesse wekt

Aandachtreeks: zo verdien je aandacht wel (5/8)In de aandachtreeks namen we je afgelopen weken mee in de werking van aandacht en de aandachtstrekkers…