Liever een kaart dan lingerie, Valentijnsdag populairder onder jongeren.
Het PIM Trendrapport 2024, dat op 30 januari 2024 werd gepresenteerd, heeft als titel De Clash van het ‘zijn’.
In de dynamische wereld van marketing en branding is het vinden van het perfecte creatieve bureau niet alleen een beslissing, maar eerder een cruciale mijlpaal voor het succes van je merk.
In dit interview spreken we uitgebreid met Barry Adams. Hij is SEO Consultant en gespecialiseerd in SEO voor nieuwsuitgevers.
Trends, onderzoeken en nieuws De winnaar van de gouden Effie voor 2020 is bekend. En afgelopen week was daar een…
De talkshow zelf is inmiddels belangrijker dan de onderwerpen. Op 10 tegen 1. Nu maar hopen dat het nieuws snapt…
Met de overname van Sanoma Media Nederland door de DPG-groep zijn nu bijna alle grote Nederlandse massamedia in de handen…
Een foto van een brandende krant. Ik weet het: daarmee zet je de discussie over digitalisering in de media op…
"Dat is het lekkere van Albert Heijn." Vanaf vorige week kun je bij Albert Heijn sparen voor een 'een echt Hollands…
Bol.com zet zich schrap voor de komst van de Nederlandse website van Amazon. Jumbo gaat Hema helpen en Blokker haalt…
Ik heb altijd geleerd dat er een viertal methoden zijn om je budget vast te stellen: de omzetpercentage-, de sluitpost-,…
Als je met tientallen mensen uit de creatieve sector gaat praten en je oor te luisteren legt op de straat,…