Van video tot YouTube, AI en betaalmuren, langlopend versus kort en mentale gezondheid als snelgroeiend genre.
Tegenwoordig luisteren we de hele dag podcasts. Af en toe nemen we zelfs de tijd om iets echt te lezen, zoals deze post. Maar hoeveel gaver is het om dat te combineren? Met AI natuurlijk.
Voor deze vierde editie van de NMO AudioMonitor zijn 5.679 respondenten van 13 jaar en ouder ondervraagd over hun luistergedrag, via een vragenlijst en een e-diary.
Terwijl de formatie zich in een patstelling bevindt, zijn de nieuwe Kamerleden inmiddels ingewerkt.
Podcasts, nog steeds superheet. Maar hoe zet je ze in in je contentmix? Daarover gaat de komende offline sessie van het Genootschap CS.
Het stappenplan voor je unieke merkgeluidDe afgelopen jaren hebben we ons in de wereld van online branding en content met…
De opkomst van voice is onmiskenbaar en digitale radio is hard op weg een digitaal massamedium te worden. Tegelijkertijd explodeert het aantal…
Marketing anno 2025: wat zijn huidige ontwikkelingen in marketing die in de toekomst zullen doorontwikkelen? Is het marketingvak over een…
Podcast: verslag van internationale conferentie Radiodays Europe“Sound Matters: the Future of Audio.” Dat was afgelopen maand het thema van de…
Een muziekspecial van Top Names vanaf SxSW met aandacht voor de Nederlandse startups Shuffler.fm, Chordify en Streamwatchr.
De stand van zaken & een case van GreetzEen aantal maanden geleden schreef ik hier op Marketingfacts over de ontwikkelingen…
Podcasting is een markt met potentie. Apple startte er mee in 2005, maar heeft de dienst niet verder ontwikkeld omdat…