Inhaakcampagne Zwitsal rond geboorte Oranjebaby

9 december 2003, 15:52

Inhaakcampagne Zwitsal rond geboorte OranjebabyZwitsal lanceert ter ere van de geboorte van de dochter van Maxima en Willem Alexander een multimediale inhaakcampagne. De campagne wordt gecommuniceerd via televisie, radio, internet, print, teletekst, e-mail, op de winkelvloer en in kinderdagverblijven. Doel van de campagne is Zwitsal te accentueren als autoriteit op het gebied van babyverzorging.

De website staat in het teken van de koninklijke geboorte en de nieuwsbriefabonnees ontvingen een speciale koninklijke editie. Deze nieuwsbrief werd een kwartier na bekendmaking verzonden.

Op de site kunnen mensen een felicitatie achterlaten, alle gelukwensen worden vervolgens aangeboden aan de kersverse ouders van Amalia. Daarnaast kan men foto?s bewerken en als briefkaart versturen naar familie en vrienden. Het concept is ontwikkeld in samenwerking met internetbureau Amercom en interactief marketingbureau Reddion. Directeur Reddion Alex Stil: (jawel dat ben ik 😉 )?De totale Zwitsalcampagne is een goed voorbeeld van een crossmediale aanpak waarin de website van Zwitsal het centrale punt vormt. In de diverse uitingen wordt dan ook consequent de url van de website getoond en genoemd.?

De televisiecommercial en printadvertenties zijn gemaakt door het Edense bureau Lukkien. Andere bureaus die meewerkten aan de campagne zijn BrandConnection en BMB PR.

Bron:

Adfoweb

Alex Stil
CEO bij Reddion

Categorie
Tags

1 Reactie

    media

    Alex gefeliciteerd, leuke inhaker. Uiteraard zijn we erg benieuwd naar de resultaten!


    9 december 2003 om 18:35

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief