Hoe trek je de aandacht voor advertenties?
Het Belgische dagblad De Morgen heeft wel een heel bijzondere manier gevonden om de aandacht van de lezer te trekken voor de geplaatste advertenties (met dank aan Jasper).
Het Belgische dagblad De Morgen heeft wel een heel bijzondere manier gevonden om de aandacht van de lezer te trekken voor de geplaatste advertenties (met dank aan Jasper).
Het lijkt erop dat deze zwart/wit voorpagina eigenlijk bij HP’s kleurenprinter-campagne hoort, maar dat jij per abuis een Delta Lloyd banner voorgeschoteld heb gekregen.
Haha, da’s ook wat; hebben ze een briljant advertentieconcept en dan gaat het bij mij fout. In combinatie met HP’s kleurenprinter-campagne is ie overigens wel aardig!
Grappige tool; ook leuk om te zien dat de flashbanners wel de kleuren behouden. Marketingfacts lijkt De Morgen wel 😉
Los van het leuke idee, heb ik toch mijn bedenkingen. Moet je als krant, waarbij objectiviteit toch voorop staat, zo duidelijk het uithangbord van één adverteerder worden??
Ik vind het wel mooi eigenlijk, al dan niet ingegeven door een advertentie.
Heeft ook gedraaid bij de DFT.nl een tijdje geleden… Je gaat in ieder geval meteen zoeken waarom het zo anders is en dan valt de banner wel heel erg op. Erg goed gedaan (als de juiste banner draait, dan ;-)).
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!