Hoe bouw je een succesvolle wereldwijde community?

Areej AbuAli bouwde in 4 jaar tijd een enorm succesvolle SEO community. In deze aflevering deelt ze haar ervaringen en lessen.

14 juni 2023, 07:00 1191 x gelezen

Areej AbuAli helpt met haar bedrijf Crawlina (UK) verschillende organisaties met SEO. Daarnaast bouwde ze de succesvolle SEO community ‘Woman in Tech SEO‘, met circa 6.000 leden. Ook staat ze regelmatig op het podium bij grote internationale marketing events. In deze podcast deelt ze haar lessen rondom public speaking, SEO en community building.

In deze aflevering van de Inbound4Cast praat Areej AbuAli met Jerrel Arkes over community building, public speaking en de Search Generative Experience.

  • Public speaking: waarom is het interessant, hoe pak je het aan en wat levert het op?
  • Hoe bouw je een succesvolle community?
  • Hoe creëer je een team om je te helpen met de community?
  • Het belang van regels en community management
  • Wat zijn belangrijke do’s en dont’s voor een succesvolle community?
  • Wat hacks om snel te groeien met je community?
  • Hoe stimuleer je gebruikers om actief te worden in je community?
  • De toekomst van SEO met Bard en de Search Generative Experience
  • Hebben SEO-experts over 2 jaar nog een baan?
  • De impact van andere zoekmachines (dan Google) op SEO
  • Hebben we hierdoor een nieuwe SEO-aanpak nodig?

Luisteren naar de Inbound4Cast kan ook via Spotify of je favoriete podcast app.

Jerrel Arkes
B2B organic marketing consultant bij B2Brands

B2B marketing is veranderd. Lead generatie kent steeds meer uitdagingen. Kopers kiezen vaak al voordat de buyer journey is gestart. Wat betekent dat voor jouw aanpak? Ik help vanuit B2Brands kennisintensieve B2B bedrijven van strategie tot uitvoering met de creatie en distributie van impactvolle content. Daarmee transformeren we jouw bedrijf naar een sterk merk. Ik geloof daarbij in de kracht van organisch groeien (organic marketing). Sinds 2008 heb ik hier vele MKB en enterprise organisaties mee geholpen. Sinds 2024 doe ik dit vanuit B2Brands.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!