Eduard Blacquière is een bekend gezicht in de SEO wereld. In deze podcast geeft hij zijn visie op SEO en vertelt hij over de voordelen van personal branding.
Dennis Akkerman is de eigenaar van SEO bureau Seeders en Martijn Hoving van SEO bureau Onder. In deze podcast geven ze samen hun visie op B2B SEO en delen ze inzichten uit hun eigen organisaties.
Peter van der Graaf was al met linkbuilding bezig toen de meeste mensen nog nooit van SEO hadden gehoord....
In dit interview spreken we uitgebreid met Barry Adams. Hij is SEO Consultant en gespecialiseerd in SEO voor nieuwsuitgevers.
Branded SEO krijgt vaak weinig prioriteit. Wat heb je daar nou aan als je toch al op positie 1 staat?
Zero-click content is niet nieuw, maar het heeft wel steeds meer invloed op de manier hoe we marketing aanpakken. In deze podcast ga ik hierover in gesprek met Rand Fishkin.
ChatGPT is hot: Ieder zelfbenoemd internetspecialist slingert vol trots automatisch gegenereerde teksten op social media, alsof ze dit taalverwerkingsmodel zelf hebben ontwikkeld.
Iedereen praat over hoe ChatGPT de wereld kan gaan veranderen. Maar wat is de invloed op search? In deze podcast ga ik hierover in gesprek met Joop Snijder en Michel Kant.
Search intent speelt een steeds grotere rol binnen SEO. In deze podcast ga ik hierover in gesprek met Clarissa Filius van iO.
Is de rol van SEO in veel content strategieën niet veel te groot? In deze podcast ga ik in gesprek met Chantal Smink.
Veel tijd en inkomsten investeren in nieuwe content voor op de website? Dan is het wel belangrijk dat deze nieuwe pagina's ook worden geïndexeerd door de zoekmachines.
Er mag wel eens meer aandacht besteed worden aan het stellen van vragen in plaats van het beantwoorden ervan.