Gun je afgewezen reclamewerk een tweede kans

26 april 2006, 03:30

Maak maar vast ruimte op de plank, want Nederland is weer een award rijker: Slash ‘n Burn Award. Baanbrekende campagnes die nooit in de publiciteit zijn gebracht, om welke reden dan ook, kunnen tot 5 mei worden ingezonden. 22 tot 30 mei kun je vervolgens je stem uitbrengen.

Ik ben benieuwd welke creatie met deze prijs aan de haal gaat. (via: CF)

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!