Cnet maakt sier met RSS advertentiemogelijkheden

15 maart 2006, 07:02

AdWeek rapporteert vol trots dat Cnet door middel van RSS actueel gehouden banners ondersteunt. “E! Entertainment television is the first advertiser to use the tool, which Cnet plans to make available across 15 of the Web sites in its network and for all Interactive Advertising Bureau ad units.”

Best raar dat je daarmee nog in ‘t nieuws kunt komen; ikzelf bouw bijvoorbeeld al langer dan een jaar met RSS actueel gehouden banners. Zonder tussenkomt van het mediabureau en de plaatsende websites overigens, maar met behulp van m’n zelfgebouwde AdCMS systeempje.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

1 Reactie

    patventura

    Ik ben wel benieuwd hoe dat werkt…..


    22 maart 2006 om 10:20

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!