Boekreview: Basisboek online marketing

24 september 2012, 18:53

Een dikke pil, dat is het Basisboek online marketing. Begin deze maand ontving ik het van uitgeverij Noordhoff als docentexemplaar. Het is tijd voor de review! Wat ik belangrijk vond is niet dat het niet de zoveelste 'knoppencursus' is, zoals zoveel andere boeken zijn. Juist de verdieping in marketing, de modellen en de vakinhoudelijke zaken spreken me aan. In deze review ga ik in op [logische volgorde], niveau en gebruiksvriendelijkheid. En uiteraard met oog op gebruik in het onderwijs.

Aljo Hartgers
Eigenaar van De Podcasters | Contentstrateeg | Docent HAN | Eigenaar bij Doe Duurzaam

Ik ben een typische versatilist* dankzij mijn brede interesses. Specialist in online communicatie en marketing, maar ook branding, design, sales, organisaties en alles wat daarbij komt kijken. Daarnaast verdiep ik mij al erg lang in duurzame thema's op mijn platform doe-duurzaam.nl

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!