Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Into the Woods episode 3: Logistiek

Hoe Gorillas en andere flitsbezorgers kunnen helpen bij duurzame e-commerceLangzaamaan krijgt het merk gestalte. Hoe je in eerdere postings hebt…

Zo betaal je een eerlijke prijs op marktplaatsen

Hoe platformen veilingen kunnen verbeterenTweedehandsproducten op eBay en Marktplaats, een licht beschadigde retourzending, ongeboekte vliegtuigstoelen en hotelkamers, concertkaartjes, koopwoningen en online…

‘D’r op of d’r onder voor winkels komende feestdagen’

88 procent van de marketeers denkt dat feestdagen 2021 hun bedrijf zal maken of brekenBlack Friday verliest in rap tempo…

Blokker bouwt vanaf de grond weer op én omarmt e-commerce

Martin van Velzen, director marketing & e-commerce op NMD: ‘De sluiting van de winkels in december was een blessing in…

Waarom sturing en opleiding bij webwinkels steeds belangrijker wordt

Het verdwijnen van alwetende webmasters en de gevolgen voor e-commerce organisatiesBedrijven hebben steeds vaker te maken met een groeiend scala aan personen…

Daarom krijg je het product niet meer goed terug in de doos

Pakketje bestellen, pakketje ontvangen, pakketje uitpakken. So far, so good. Maar dan ontdek je dat het toch niet is wat…

Marketing&Facts: e-commerce en social media

Kijken, kijken én kopen via social. Het lijkt een uitstekende combinatieTechnologiebedrijf Bazaarvoice komt met een cijfers naar buiten uit zijn…

Rajiv Laigsingh (Bringly): ‘Omnichannel is bittere noodzaak’

De medeoprichter en CEO van het duurzame bezorgplatform spreekt op Nima Marketing DayCorona heeft de marketing van zijn klanten zeker veranderd,…

Bol.com je beste vriend?

Over online waardering via e-mailWe worden graag gewaardeerd om wie we zijn en wat we doen. Dat is supermenselijk. Het…

Hoe vind je geschikte influencers voor jouw bedrijf?

In Nederland zijn er meer dan 7.400.000 Instagram-gebruikers*. Hoe kies je degenen uit met wie een samenwerking merkversterkend werkt en die jouw sales…

‘Fysiek shoppen gaat boven online shoppen’

Ondanks het gemak van e-commerce blijft de consument de voorkeur geven aan fysiek shoppenDoor de vaccinaties en de als gevolg…

Flitsbezorgers: disruptieve blijvers of eendagsvliegen?

Disruptors in de sectorHet tienminutenmodel dat flitsbezorgers hanteren klinkt uiterst optimistisch. Toch neemt de populariteit toe en worden er miljarden…