Verandert een hype als Flip de manier waarop consumenten producten ontdekken en kopen? En beïnvloedt een dergelijke app het bredere marketinglandschap?
E-commerce 3.0 en hyper-personalisatie zijn krachtige tools die de toekomst van retail kunnen vormgeven. Maar, zoals bij alle ‘nieuwe dingen in het leven’, is het belangrijk om niet blind te zijn voor de potentiële risico's en ethische dilemma's die dit met zich meebrengt.
Tegen de Chinese e-commerce giganten is eigenlijk niet op te boksen. En dat komt niet alleen door de (extreem) lage prijzen.
Dit jaar vieren we het dertigjarig bestaan van e-commerce. Het is alleen de vraag of de huidige werkwijze nog toekomstbestendig is. 50 procent van de webshops die vandaag beginnen, is binnen vijf jaar verdwenen.
Rechtbank Utrecht doet uitspraak over cao flitsbezorgers.
Vrijwel ieder e-commercebedrijf heeft ermee te maken, toch praten we zelden over voorraadbeheer. Wat gebeurt er als we zeven e-commerceondernemers om een tafel zetten en het gesprek aangaan?
Pinterest wordt vaak niet als eerste genoemd wanneer er over social media gesproken wordt. Toch heeft Pinterest binnen Nederland bijna 1 miljoen dagelijkse gebruikers....
Hoera, een nieuwe huisstijl! Een nieuwe positionering! Tijd om in de positieve vibe te blijven en ook de website weer eens op de schop te nemen?
Hoe Gorillas en andere flitsbezorgers kunnen helpen bij duurzame e-commerceLangzaamaan krijgt het merk gestalte. Hoe je in eerdere postings hebt…
Hoe platformen veilingen kunnen verbeterenTweedehandsproducten op eBay en Marktplaats, een licht beschadigde retourzending, ongeboekte vliegtuigstoelen en hotelkamers, concertkaartjes, koopwoningen en online…
88 procent van de marketeers denkt dat feestdagen 2021 hun bedrijf zal maken of brekenBlack Friday verliest in rap tempo…