BMW koopt x-en om XDrive te promoten

21 oktober 2005, 10:54

BMW koopt x-en om XDrive te promotenEerder dit jaar veranderde BMW al eens alle ‘e’s op de Yahoo! homepage in een ‘3’ om de nieuwe BMW 3 serie te promoten.

Blijkbaar was de campagne destijds een succes want ze hebben dezelfde stunt nu nogmaals uitgehaald met de Oekrainische nieuwssite Kommersant. Dit keer verwijzen alle ‘x’-en op de nieuwssite naar een send me more info formulier voor de BMW XDrive.

Zie ook de discussie eerder op Marketingfacts over keyword-advertising.

Via Adverlab

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Spijkertje

    Verschrikkelijk irritant, erger me ook dood aan de “Mybloglog ClickTagging”!


    21 oktober 2005 om 18:38

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!