B2B Content Strategie en de rol van SEO

Is de rol van SEO in veel content strategieën niet veel te groot? In deze podcast ga ik in gesprek met Chantal Smink.

10 november 2022, 07:00 913 x gelezen

Chantal Smink is sinds 2010 actief in de wereld van SEO en Content Marketing. Acht jaar werkte ze bij een online marketing bureau als SEO-Consultant en later Head of Content Marketing. Het is deze combinatie die zorgt voor haar andere blik op SEO. In deze aflevering van de Inbound4Cast geeft Chantal haar visie op de rol van SEO in een content strategie.

Smink vertelt in de podcast onder andere over:

  • Drijfveren om content te maken (en zijn dit de juiste?)
  • Obstakels waardoor content trajecten vastlopen en erg traag gaan
  • Verwachtingen van content
  • De rol van de content marketeer
  • Vereisten om een content strategie te laten slagen
  • De rol van SEO binnen B2B content
  • En meer….

Je kan deze podcast ook via Spotify of Inbound4Cast luisteren en bekijken.

Jerrel Arkes
Freelance inbound marketing consultant bij Arkes Marketing en Media BV

Ik help sinds 2008 organisaties om organisch te groeien. Hiervoor zet ik inbound marketing, demand generation, SEO, content marketing en marketing automation in. Sinds 2015 doe ik dit als freelancer voor B2B bedrijven. Daarnaast ga ik voor mijn podcast Inbound4Cast regelmatig in gesprek met collega marketeers.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!