Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Kwalitatieve B2B-thought leadership content: Hier moet je aan voldoen

Er zijn ontzettend veel soorten content. Whitepapers, blogs, onderzoeken, video’s, enzovoorts, enzovoorts. Maar wat zorgt ervoor dat bepaalde content aantrekkelijker is dan andere?

Internationale B2B marketing in een wereld van verschil

'The world mag dan our market zijn, maar die is dan misschien wel wat groot'In Rotterdam gingen tien internationaal opererende…

De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

Iedere B2B marketeer kent het wel, de ‘buyer persona’. Vanuit verschillende hoeken in B2B marketing land duiken ze op als…

Help, de kosten stijgen! Wat is je prijsstrategie?

Veel bedrijven hebben last van de hoogste kostenstijging van de afgelopen dertig jaar. Hoe om te gaan met inflatie in…

International B2B Marketing – Zó pakt CM.com het aan

Mark Appel: 'Openen we in een nieuw land, dan gaan we te werk tegen de richting van de aankoopreis in.'…

Zo zorgt helder klantinzicht voor een sterk merk

Een merk hebben wij toch helemaal niet nodig in onze markt? Ik hoor het ondernemers in B2B wel eens zeggen.…

Corona heeft B2B marketing voorgoed veranderd

Behoefte aan conversatie-optimalisatie en UX-design moeten een belangrijkere rol krijgen in het B2B-domeinNu Nederland van het spreekwoordelijk slot is, zijn…

B2B-marketingtrends 2022

Personalisatie, aanpassingsvermogen en het écht begrijpen van je koper de grootste uitdagingenOnderzoek van de belangrijkste marketingleiders geeft ons inzicht in…

Grootser durven denken, dát is hoe je een B2B-merk bouwt!

Het draait om veel meer dan alleen de functionaliteit en de prijs van een product. Wat de grote merken der…

YouTube voor B2B-merken: 7 succesvolle voorbeelden

Ondanks de enorme populariteit van YouTube zetten - verbazend genoeg - maar weinig Nederlandse merken YouTube succesvol in. En nog…

Thought leadership effectief organiseren binnen je B2B-organisatie

De 6 fasen van het thought leadership frameworkThought leadership kan een effectief hulpmiddel zijn voor je B2B-organisatie. Om thought leadership…

Succesvolle online leadgeneratie in de B2B markt

Een effectieve online leadgeneratie strategie gericht op bedrijven wordt over het algemeen veel uitdagender beschouwd dan wanneer deze op de…