Succesvolle B2B-marketing is geen jacht, maar een hofmakerij. Het draait niet om snel scoren, maar om langzaam verleiden. Droomklanten laten zich niet overtuigen door oppervlakkige gesprekken, maar wél door ze oprechte aandacht, waarde en vertrouwen te geven.
Rome, het bruisende hart van een rijk dat zich uitstrekte van Engeland tot Egypte. Een plek waar gladiatoren vochten voor roem, aquaducten zorgden voor stromend water, en marketeers… tja, geen TikTok of CRM-tools hadden. Toch waren ze verrassend creatief in hun marketingaanpak.
Moeten we dit niet op een andere manier vertellen? Moeten we dit niet leuker, verhalender of creatiever maken?
B2B Benchmark report van LinkedIn: optimisme over komend jaar, marketingsector loopt voorop bij adoptie AI.
Bij de start van een nieuw jaar, is het hebben van een solide B2B marketingplan belangrijk. Michan Katerbarg deelt zijn aanpak.
De wereld van verzekeraars en intermediairs is voortdurend in beweging, gedreven door technologische vooruitgang en een veranderend landschap van consumentengedrag.
2024 ver weg? Het is alweer oktober. Dit is voor veel marketeers de tijd waarin de marketingplannen voor komend jaar worden vastgesteld. It better be good. Geheimtip: focus op je ICP.
Een gesprek met je klant kan als B2B-marketeer ontzettend waardevol zijn. Toch gebeurt dit weinig. Collega's weerhouden je ervan of je legt jezelf te hoge eisen op. Hoe kom je nou op een laagdrempelige manier met je klanten in contact?
Volg Obama, Coolblue en de Snollebollekes om het vertrouwen te vergroten en zo je conversie te verhogen.
Matteo van Mol en Nico de Clerck delen hun aanpak over hoe je als bureau de klant van je klant super goed leert kennen.
Stoppen met leadgeneratie... Hoe pak je dat aan? En waarom zou je dat doen? Jaap Jacobs deelt zijn visie hierop.
Om voorop te blijven lopen, heeft ieder B2B-marketingteam een solide basis nodig. De B2B Vision Academy biedt deze basis.