Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Stoïcijns groeien zonder leadgeneratie

Stoppen met leadgeneratie... Hoe pak je dat aan? En waarom zou je dat doen? Jaap Jacobs deelt zijn visie hierop.

B2B-marketing naar een hoger niveau

Om voorop te blijven lopen, heeft ieder B2B-marketingteam een solide basis nodig. De B2B Vision Academy biedt deze basis.

“Een CRM-systeem met alleen maar juiste gegevens is een utopie”

De rol van het crm-systeem in een datagedreven wereld en de vraag: Zit sales nog wel te wachten op een berg MQL’s?

B2B Content Podcast: Carlijn Postma over bingemarketing in B2B

Bingemarketing is content maken zoals Netflix het zou doen: pakkend, creatief en in series. Maar hoe pas je dat toe in B2B?

Het geheime dagboek van drie b2b marketeers

Hoe ziet het dagelijks leven van een b2b marketeer eruit? Met welke uitdagingen hebben ze vooral te maken? Een kwalitatief beeld.

De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

Wie heeft er wel eens een succesvolle marketingcampagne gedraaid waaruit bleek dat de bedachte buyer persona echt bestaat?

Speervissen met Account Based B2B-Marketeers

Dat 'de sales' en 'de marketing' met veel creativiteit en originaliteit samen uit een soort zakelijke escaperoom moeten ontsnappen. Da's ABM.

Druk op marketingbudget maakt aantonen ROI cruciaal voor 77% CMO’s

Wisselende geluiden over economie en bedrijfsleven zorgen voor druk op marketingbudgetten.

B2B Content Podcast: Marit Vervaart over thought leadership

In deze laatste aflevering van het jaar spreek ik met Marit Vervaart van FastMotion. Zij helpt B2B en SAAS-bedrijven thought leadership te claimen met content marketing.

6 manieren waarop B2B-bedrijven hun CX kunnen verbeteren

Veel B2B klanten zeggen tegen mij: "Steven, we vinden jouw voorbeelden altijd hartstikke leuk, maar wat in B2C werkt, werkt niet in B2B".

B2B Content Strategie en de rol van SEO

Is de rol van SEO in veel content strategieën niet veel te groot? In deze podcast ga ik in gesprek met Chantal Smink.

B2B marketing als nieuwe goudkoorts in Forrester 2023 predictions

Forrester waagt zich al jaren aan voorspellingen over de markt, trends, SEO-budgetten: ontwikkelingen die aanschuren tegen marketing, arbeidsmarkt en digital. De 2023 predictions zijn deze week gepubliceerd.