Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Druk op marketingbudget maakt aantonen ROI cruciaal voor 77% CMO’s

Wisselende geluiden over economie en bedrijfsleven zorgen voor druk op marketingbudgetten.

B2B Content Podcast: Marit Vervaart over thought leadership

In deze laatste aflevering van het jaar spreek ik met Marit Vervaart van FastMotion. Zij helpt B2B en SAAS-bedrijven thought leadership te claimen met content marketing.

6 manieren waarop B2B-bedrijven hun CX kunnen verbeteren

Veel B2B klanten zeggen tegen mij: "Steven, we vinden jouw voorbeelden altijd hartstikke leuk, maar wat in B2C werkt, werkt niet in B2B".

B2B Content Strategie en de rol van SEO

Is de rol van SEO in veel content strategieën niet veel te groot? In deze podcast ga ik in gesprek met Chantal Smink.

B2B marketing als nieuwe goudkoorts in Forrester 2023 predictions

Forrester waagt zich al jaren aan voorspellingen over de markt, trends, SEO-budgetten: ontwikkelingen die aanschuren tegen marketing, arbeidsmarkt en digital. De 2023 predictions zijn deze week gepubliceerd.

De dark funnel in B2B marketing

De dark funnel speelt binnen B2B marketing een steeds grotere rol. In deze podcast ga ik in gesprek met Riaz Kanani van Radiate B2B.

Leadgeneratie in b2b is kapot

B2B Marketing is aan het veranderen. In deze podcast ga ik in gesprek met Bob Balm van Gradient over demand generation.

Thought leadership effectief inzetten voor diensten van hoge kwaliteit

B2B-organisaties met sterke websites, geweldige content en veel publiciteit overtuigen potentiële klanten in de meeste gevallen van hun expertise.

Marketing heeft momentum en B2B marketeers spelen een glansrol

Wanneer je denkt aan de geschiedenis van marketing, komen er waarschijnlijk vooral B2C merken en campagnes voorbij in je gedachten.

Inbound: Klassieke Funnel binnen B2B-Marketing

Deel 10 van een bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. De inbound marketing-funnel is te verdelen in drie fasen.

Branding in het B2B-marketingplan van ’23

Wat je moet weten over B2B merkbouw: de laatste insights van twee grote onderzoeken om mee te nemen in je marketingplannen.

Perfectioneer je account based marketingstrategie: gebruik data

Bedrijfsdata en tooling helpen je bij het fact based bepalen, volgen en nurturen van je focusdoelgroep(en).