Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Hoe stel je een B2B marketingplan op?

Bij de start van een nieuw jaar, is het hebben van een solide B2B marketingplan belangrijk. Michan Katerbarg deelt zijn aanpak.

De invloed van Marketing- en Communicatietrends op de verzekeringswereld

De wereld van verzekeraars en intermediairs is voortdurend in beweging, gedreven door technologische vooruitgang en een veranderend landschap van consumentengedrag.

Hoe ziet jouw marketingplan voor 2024 eruit?

2024 ver weg? Het is alweer oktober. Dit is voor veel marketeers de tijd waarin de marketingplannen voor komend jaar worden vastgesteld. It better be good. Geheimtip: focus op je ICP.

Hoe kom je als B2B-marketeer in contact met je klant?

Een gesprek met je klant kan als B2B-marketeer ontzettend waardevol zijn. Toch gebeurt dit weinig. Collega's weerhouden je ervan of je legt jezelf te hoge eisen op. Hoe kom je nou op een laagdrempelige manier met je klanten in contact?

Links-rechts-bias, omdat al het goede van links komt

Volg Obama, Coolblue en de Snollebollekes om het vertrouwen te vergroten en zo je conversie te verhogen.

Hoe leer je je ideale klant echt kennen?

Matteo van Mol en Nico de Clerck delen hun aanpak over hoe je als bureau de klant van je klant super goed leert kennen.

Stoïcijns groeien zonder leadgeneratie

Stoppen met leadgeneratie... Hoe pak je dat aan? En waarom zou je dat doen? Jaap Jacobs deelt zijn visie hierop.

B2B-marketing naar een hoger niveau

Om voorop te blijven lopen, heeft ieder B2B-marketingteam een solide basis nodig. De B2B Vision Academy biedt deze basis.

“Een CRM-systeem met alleen maar juiste gegevens is een utopie”

De rol van het crm-systeem in een datagedreven wereld en de vraag: Zit sales nog wel te wachten op een berg MQL’s?

B2B Content Podcast: Carlijn Postma over bingemarketing in B2B

Bingemarketing is content maken zoals Netflix het zou doen: pakkend, creatief en in series. Maar hoe pas je dat toe in B2B?

Het geheime dagboek van drie b2b marketeers

Hoe ziet het dagelijks leven van een b2b marketeer eruit? Met welke uitdagingen hebben ze vooral te maken? Een kwalitatief beeld.

De Buyer Persona is de strontvlieg van de marketingconcepten

Wie heeft er wel eens een succesvolle marketingcampagne gedraaid waaruit bleek dat de bedachte buyer persona echt bestaat?