Wisselende geluiden over economie en bedrijfsleven zorgen voor druk op marketingbudgetten.
In deze laatste aflevering van het jaar spreek ik met Marit Vervaart van FastMotion. Zij helpt B2B en SAAS-bedrijven thought leadership te claimen met content marketing.
Veel B2B klanten zeggen tegen mij: "Steven, we vinden jouw voorbeelden altijd hartstikke leuk, maar wat in B2C werkt, werkt niet in B2B".
Is de rol van SEO in veel content strategieën niet veel te groot? In deze podcast ga ik in gesprek met Chantal Smink.
Forrester waagt zich al jaren aan voorspellingen over de markt, trends, SEO-budgetten: ontwikkelingen die aanschuren tegen marketing, arbeidsmarkt en digital. De 2023 predictions zijn deze week gepubliceerd.
De dark funnel speelt binnen B2B marketing een steeds grotere rol. In deze podcast ga ik in gesprek met Riaz Kanani van Radiate B2B.
B2B Marketing is aan het veranderen. In deze podcast ga ik in gesprek met Bob Balm van Gradient over demand generation.
B2B-organisaties met sterke websites, geweldige content en veel publiciteit overtuigen potentiële klanten in de meeste gevallen van hun expertise.
Wanneer je denkt aan de geschiedenis van marketing, komen er waarschijnlijk vooral B2C merken en campagnes voorbij in je gedachten.
Deel 10 van een bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. De inbound marketing-funnel is te verdelen in drie fasen.
Wat je moet weten over B2B merkbouw: de laatste insights van twee grote onderzoeken om mee te nemen in je marketingplannen.
Bedrijfsdata en tooling helpen je bij het fact based bepalen, volgen en nurturen van je focusdoelgroep(en).