Moeten we dit niet op een andere manier vertellen? Moeten we dit niet leuker, verhalender of creatiever maken?
B2B Benchmark report van LinkedIn: optimisme over komend jaar, marketingsector loopt voorop bij adoptie AI.
Bij de start van een nieuw jaar, is het hebben van een solide B2B marketingplan belangrijk. Michan Katerbarg deelt zijn aanpak.
De wereld van verzekeraars en intermediairs is voortdurend in beweging, gedreven door technologische vooruitgang en een veranderend landschap van consumentengedrag.
2024 ver weg? Het is alweer oktober. Dit is voor veel marketeers de tijd waarin de marketingplannen voor komend jaar worden vastgesteld. It better be good. Geheimtip: focus op je ICP.
Een gesprek met je klant kan als B2B-marketeer ontzettend waardevol zijn. Toch gebeurt dit weinig. Collega's weerhouden je ervan of je legt jezelf te hoge eisen op. Hoe kom je nou op een laagdrempelige manier met je klanten in contact?
Volg Obama, Coolblue en de Snollebollekes om het vertrouwen te vergroten en zo je conversie te verhogen.
Matteo van Mol en Nico de Clerck delen hun aanpak over hoe je als bureau de klant van je klant super goed leert kennen.
Stoppen met leadgeneratie... Hoe pak je dat aan? En waarom zou je dat doen? Jaap Jacobs deelt zijn visie hierop.
Om voorop te blijven lopen, heeft ieder B2B-marketingteam een solide basis nodig. De B2B Vision Academy biedt deze basis.
De rol van het crm-systeem in een datagedreven wereld en de vraag: Zit sales nog wel te wachten op een berg MQL’s?
Bingemarketing is content maken zoals Netflix het zou doen: pakkend, creatief en in series. Maar hoe pas je dat toe in B2B?