Stoppen met leadgeneratie... Hoe pak je dat aan? En waarom zou je dat doen? Jaap Jacobs deelt zijn visie hierop.
Om voorop te blijven lopen, heeft ieder B2B-marketingteam een solide basis nodig. De B2B Vision Academy biedt deze basis.
De rol van het crm-systeem in een datagedreven wereld en de vraag: Zit sales nog wel te wachten op een berg MQL’s?
Bingemarketing is content maken zoals Netflix het zou doen: pakkend, creatief en in series. Maar hoe pas je dat toe in B2B?
Hoe ziet het dagelijks leven van een b2b marketeer eruit? Met welke uitdagingen hebben ze vooral te maken? Een kwalitatief beeld.
Wie heeft er wel eens een succesvolle marketingcampagne gedraaid waaruit bleek dat de bedachte buyer persona echt bestaat?
Dat 'de sales' en 'de marketing' met veel creativiteit en originaliteit samen uit een soort zakelijke escaperoom moeten ontsnappen. Da's ABM.
Wisselende geluiden over economie en bedrijfsleven zorgen voor druk op marketingbudgetten.
In deze laatste aflevering van het jaar spreek ik met Marit Vervaart van FastMotion. Zij helpt B2B en SAAS-bedrijven thought leadership te claimen met content marketing.
Veel B2B klanten zeggen tegen mij: "Steven, we vinden jouw voorbeelden altijd hartstikke leuk, maar wat in B2C werkt, werkt niet in B2B".
Is de rol van SEO in veel content strategieën niet veel te groot? In deze podcast ga ik in gesprek met Chantal Smink.
Forrester waagt zich al jaren aan voorspellingen over de markt, trends, SEO-budgetten: ontwikkelingen die aanschuren tegen marketing, arbeidsmarkt en digital. De 2023 predictions zijn deze week gepubliceerd.