Bouke Vlierhuis noemt zichzelf een trainer, presentator en adviseur, maar het grootste deel van de week schrijft hij marketingteksten voor IT-bedrijven.
In contentmarketing heerst een vloek die op dit moment misschien wel de grootste rem op kennis delen door medewerkers is.
We moeten steeds meer stelling nemen en mogen steeds minder, lijkt het.
We weten allemaal wel wat storytelling is, maar wat is story listening? In deze podcast ga ik hierover (en over bouwen op rented land) in gesprek met Cor Hospes.
Samen met Hubspot hebben we een enquête opgezet over marketing in tijden van recessie en we hebben jouw mening nodig!
Zero-click content is niet nieuw, maar het heeft wel steeds meer invloed op de manier hoe we marketing aanpakken. In deze podcast ga ik hierover in gesprek met Rand Fishkin.
ChatGPT is hot: Ieder zelfbenoemd internetspecialist slingert vol trots automatisch gegenereerde teksten op social media, alsof ze dit taalverwerkingsmodel zelf hebben ontwikkeld.
Consistentie is vaak de sleutel tot succes. In deze podcast ga ik in gesprek met John Lee Dumas over zijn succesvolle podcast EOFire.
Is de rol van SEO in veel content strategieën niet veel te groot? In deze podcast ga ik in gesprek met Chantal Smink.
Hoe ziet de toekomst van content marketing eruit en welke rol spelen web 3.0 en communities daarin? Niemand minder dan Joe Pulizzi geeft antwoord in deze podcast!
Veel tijd en inkomsten investeren in nieuwe content voor op de website? Dan is het wel belangrijk dat deze nieuwe pagina's ook worden geïndexeerd door de zoekmachines.
‘Marketers ruin everything’ zei Gary Vaynerchuck ooit, maar nu maken robots de marketing kapot. Of in elk geval.... anders.