Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Waarom je micro-marketing moet inzetten voor je merk (en zeker geen macro-influencers)

Bedrijven lijken de afgelopen jaren steeds vaker voor micro-marketing te kiezen. Iets waar ikzelf ook veel voor heb gepleit bij de vele merken met wie ik samen heb gewerkt.

Tim Zuidgeest van Unravel: ‘Budget is geen reden meer om neuromarketing niet te gebruiken’

Tim Zuidgeest is co-founder van Unravel Neuromarketing Research. Tijdens Nima Marketing Day vertelt hij wat je allemaal kunt ontdekken in het brein van de consument. Een korte kennismaking.

Moet een marketeer altijd een vervelende bromvlieg zijn (en blijven)?

Iedereen weet dat een markteer moet verleiden. Hij/zij heeft daartoe een heel arsenaal aan effectieve tools. Een daarvan is uiteraard taal.

Links-rechts-bias, omdat al het goede van links komt

Volg Obama, Coolblue en de Snollebollekes om het vertrouwen te vergroten en zo je conversie te verhogen.

Marlies Hilgersom (ING): ‘Een award geeft je project een mooie boost’

De jury van de Grand Prix Content Marketing awards staat in de startblokken om de cases vanaf 13 september 2023 te beoordelen.

Lijd jij al aan ‘contentargwaan’?

Op het moment dat je bij het consumeren van content jezelf betrapt op het stellen van de vraag: “Is deze content wel door een mens gecreëerd?"....

Content creatie in een B2B niche

Bouke Vlierhuis noemt zichzelf een trainer, presentator en adviseur, maar het grootste deel van de week schrijft hij marketingteksten voor IT-bedrijven.

Door deze vloek willen je collega’s geen kennis delen

In contentmarketing heerst een vloek die op dit moment misschien wel de grootste rem op kennis delen door medewerkers is.

Bob de Contentbouwer: Kunnen we het nog maken?

We moeten steeds meer stelling nemen en mogen steeds minder, lijkt het.

Story listening en bouwen op rented land

We weten allemaal wel wat storytelling is, maar wat is story listening? In deze podcast ga ik hierover (en over bouwen op rented land) in gesprek met Cor Hospes.

Hoe ga je om met marketing in tijden van recessie?

Samen met Hubspot hebben we een enquête opgezet over marketing in tijden van recessie en we hebben jouw mening nodig!

Hoe zero-click content B2B marketing aan het veranderen is

Zero-click content is niet nieuw, maar het heeft wel steeds meer invloed op de manier hoe we marketing aanpakken. In deze podcast ga ik hierover in gesprek met Rand Fishkin.