Dit tweede deel is het vervolg van het olifantenpaadje voor het lezen van het boek Good Strategy Bad Strategy, en gaat verder met de drie elementen van een Goede Strategie.
Een opstap voor een goede strategie, die in de bagage van elke manager past. Het boek Good Strategy Bad Strategy, van Richard Rumelt onder de loep genomen.
Bouke Vlierhuis noemt zichzelf een trainer, presentator en adviseur, maar het grootste deel van de week schrijft hij marketingteksten voor IT-bedrijven.
ChatGPT is hot: Ieder zelfbenoemd internetspecialist slingert vol trots automatisch gegenereerde teksten op social media, alsof ze dit taalverwerkingsmodel zelf hebben ontwikkeld.
Is de rol van SEO in veel content strategieën niet veel te groot? In deze podcast ga ik in gesprek met Chantal Smink.
De zomer is in volle gang. Een mooi moment om even weg te dromen. Misschien ben je zelf net terug van vakantie.
Transparant doe je niet, dat ben je. Maar hoe laat je zien dat je transparant bent? Met boeiende content.
Content marketing is een goed idee in veel opzichten. Je laat je zien als expert, trekt met één blog nog…
Genootschap van Contentstrategen - Editie #6: Doelstellingen met Aart Lensink en Freek JanssenDoelstellingen. Laten we eerlijk zijn; zonder doel is…
Teams worstelen met digitale toegankelijkheid, krappe arbeidsmarkt en omnichannelWeinig echt mensgedreven onderdelen van het vak maken zo’n stormachtige ontwikkeling door…
Een overzichtelijk systeem om aan de slag te gaan met contentVeel bureaus worstelen met het vinden van tijd om goede…
Of je het nu leuk vindt of niet, mensen kijken naar je cijfers op social media. Potentiële volgers kijken naar…