[Advertorial] Cabster: nieuwe online taxiservice biedt gemak en zekerheid

22 juni 2012, 12:00

Het zal niet de eerste industrie worden die flink wordt opgeschud door digitale en mobiele technologie, maar het is er een die het goed kan gebruiken. Vanaf 12 juni is een nieuwe landelijke online taxiservice actief: Cabster. De service, een initiatief van Connexxion en haar taxipartners, heeft op voorhand veel potentie omdat het inspeelt op de klantbehoefte met een combinatie van mobiel gemak en zekerheid.

Cabster werkt simpel: via het web of de app op je mobiele telefoon bestel je een taxi, je weet vooraf wat de rit kost en je kunt online betalen via creditcard of bank. De rit betaal je vooraf online met een creditcard of eenmalige machtiging. Mocht een rit worden geannuleerd of niet uitgevoerd, dan stort Cabster het reeds betaalde bedrag automatisch binnen 24 uur terug.

Bovendien is er één helder landelijk tarief, altijd op basis van de kortste route. Dus nooit meer onenigheid over de ritprijs, lopende meters of dure omwegen. De gratis Cabster-app is beschikbaar voor iPhone- en Android-toestellen.

Zakelijk gebruik

De betaling via de app vindt plaats bij het bestellen van de taxi, dus voorafgaande aan de rit. Dat maakt het bijv. handig om anderen op jouw kosten te laten vervoeren en daarmee is de app ook prima geschikt voor zakelijk gebruik. Een gezamenlijk bedrijfsaccount met afzonderlijke inlogmogelijkheden verlost je van de losse bonnetjes en biedt professioneel beheer en overzicht. Daarbij ontvang je maandelijks een factuur met een overzicht van gereden ritten, inclusief specificatie per gebruiker.

Een Cabster bestellen of de app downloaden kan via Cabster.nl!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

4 Reacties

    Antonio ‘Thonis’

    Leuk initiatief. Doet klein beetje denken aan het Amerikaanse Uber. Denk dat er veel van dit soort ‘startup’ kansen zijn in combinatie met gevestigde bedrijven. Ben benieuwd of het gaat aanslaan in Nederland!


    13 juni 2012 om 08:38
    Oli4B

    Doet mij een beetje denken aan TXXI, ook landelijke dekking door samenwerking met 120 beste centrales, bestaat alleen al drie jaar …


    13 juni 2012 om 13:20
    Laurens

    Interessante applicatie met goede potentie voor zakelijk gebruik. Dit maakt het voor zowel gebruiker als taxichauffeur weer een stuk makkelijker en veiliger. Ik hoop dat het aan gaat slaan.


    15 juni 2012 om 12:57

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!