Advertorial: Alles over multichannelmarketing bij Digital Trendspot 2013

In één dag helemaal op de hoogte van de jongste ontwikkelingen op het gebied van Customer Experience Management, dat is waar Digital Trendspot 2013 voor staat. Klanten die hun mobiel als second screen gebruiken, Facebook en Twitter checken voor zij een product bestellen: om multichannel kun je tegenwoordig niet meer heen. Bij Digital Trendspot leer je van de koplopers op dit terrein.
Op Digital Trendspot 2013 ziet je wat de nieuwste mogelijkheden zijn op het gebied van Customer Experience Management (CxM), multichannel, social media, mobile en e-commerce. Experts op elk vlak tonen hun praktijkervaring met boeiende case-presentaties.
Aan het event werken onder andere Sitecore, Microsoft, Avanade, Caesar, Deloitte, eFocus, Estate Internet, Evident, Iquality, Lukkien, Mirabeau, Suneco, UNIT4, Virtual Affairs, Coveo, Lionbridge en Targit mee.
Kijk voor het volledige programma en voor inschrijven op de site van Digital Trendspot 2013
Afbeelding: John Maddin