Adverteren doen we allemaal
Via Commlog, de weblog van Communicatie Online, een aardige vrijdagmiddagcampagne gezien voor Advertising Week 2005: Advertising, we all do it.
Wie komt er met een alternatieve versie?
Via Commlog, de weblog van Communicatie Online, een aardige vrijdagmiddagcampagne gezien voor Advertising Week 2005: Advertising, we all do it.
Wie komt er met een alternatieve versie?
en je kan zelf wat knutselen, beetje kwaliteit: dan plaatsen we het.
Ben ook wel benieuwd hoe de Nederlandse markt reageert op deze advertentie. In de VS waren ze daar enkele maanden geleden niet echt gelukkig mee:
(…)Advertising Week, an organization that aims to improve the image of the advertising business, has promoted itself with an ad deemed so “sexist,” “moronic” and “tired” that many felt it actually tarnished the industry’s reputation, according to a story in AdAge (7/25) (…)
Ik snap die Amerikanen niet hoor, die ad is harstikke grappig en alle vrouwen weten dat het de waarheid is. Misschien is dat het wel, het had een geheim moeten blijven.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!