Adverteren doen we allemaal

16 september 2005, 08:10

Advertising we all do it

Via Commlog, de weblog van Communicatie Online, een aardige vrijdagmiddagcampagne gezien voor Advertising Week 2005: Advertising, we all do it.

Wie komt er met een alternatieve versie?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    marc

    en je kan zelf wat knutselen, beetje kwaliteit: dan plaatsen we het.


    16 september 2005 om 08:28
    media

    Ben ook wel benieuwd hoe de Nederlandse markt reageert op deze advertentie. In de VS waren ze daar enkele maanden geleden niet echt gelukkig mee:

    (…)Advertising Week, an organization that aims to improve the image of the advertising business, has promoted itself with an ad deemed so “sexist,” “moronic” and “tired” that many felt it actually tarnished the industry’s reputation, according to a story in AdAge (7/25) (…)


    16 september 2005 om 08:39
    name

    Ik snap die Amerikanen niet hoor, die ad is harstikke grappig en alle vrouwen weten dat het de waarheid is. Misschien is dat het wel, het had een geheim moeten blijven.


    16 september 2005 om 14:19

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!