Adverteren in het Marketingfacts Jaarboek – slechts enkele plaatsen beschikbaar! #ADV
Op dit moment zijn wij, samen met een flink aantal bloggers en experts, aan het schrijven voor het Marketingfacts Jaarboek 2015-16. Deze tiende (!) editie zal naar verwachting tweede helft mei verschijnen. Dit naslagwerk is wat ons betreft verplichte kost voor iedereen die met (online) marketing te maken heeft of krijgt.
Dit jaar zal het Marketingfacts Jaarboek naast de bekende hoofdstukken ook nog een aantal Intermezzo’s bevatten. Onderwerpen voor Intermezzo’s waar we nu aan denken: (1) Online branding, (2) Contentmarketing, (3) Customer journey, (4) Psychologie, (5) Facebook, (6) Data-driven marketing, (7) Webcare en (8) Privacy & wetgeving.
In totaal zal in zo’n 400 pagina’s worden uitgelegd wat de verschillende onderwerpen betekenen, waar we op de betreffende vakgebieden staan en blikken we met onze experts vooruit. Daarnaast voegen we bij diverse hoofdstukken cases, praktische how-to’s en/of interviews met experts toe.
Kortom het wordt beter en dikker dan ooit!
Een beperkt aantal adverteerders bieden wij de mogelijkheid om in ons jaarboek te adverteren. Met een eerste oplage van 4.000 stuks bereik je als adverteerder een grote groep (online) marketeers en beslissers aan klant- en bureauzijde. Daarnaast maakt ook een groeiend aantal scholen gebruik van dit unieke boek. Net als in 2014 zal het Marketingfacts Jaarboek dit jaar ook weer in een digitale versie (ePub3) worden uitgegeven.
De mogelijkheden die wij bieden:
- 1/1 pagina fullcolour bij een hoofdstuk of intermezzo naar keuze;
- Marketingfacts Jaarboek met custom cover;
- Extra scherpe tarieven bij afname grotere aantallen;
Past jouw organisatie bij het Marketingfacts Jaarboek? Of wil je meer weten over de mogelijkheden die we kunnen bieden? Neem dan contact met Emile op via emile@marketingfacts.nl.