Hoe zero-click content B2B marketing aan het veranderen is

Zero-click content is niet nieuw, maar het heeft wel steeds meer invloed op de manier hoe we marketing aanpakken. In deze podcast ga ik hierover in gesprek met Rand Fishkin.

22 december 2022, 11:00 1497 x gelezen

Rand Fishkin is bekend als founder en oud CEO van MOZ. Tegenwoordig helpt hij organisaties vanuit zijn bedrijf SparkToro. In deze aflevering van de Inbound4Cast vertelt Rand over de trend van zero-click content. Bezoekers verlaten steeds minder platformen zoals Google of LinkedIn naar een website van een organisatie. Hoe ga je hier als bedrijf mee om?

Fishkin vertelt in de podcast onder andere over:

  • Wat is zero-click content?
  • Op welke platform heb je te maken met zero-click content?
  • Wat is de oorzaak van deze trend?
  • Moeten we all-in gaan met zero-click content op social media?
  • Is SEO nog wel belangrijk in 2023?
  • Heeft zero-click content in Google voldoende branding waarde?
  • Wat is de invloed hiervan op de toekomst van websites?
  • Wat zijn KPI’s die bij zero-click content passen?
  • Hoe ziet een zero-click content aanpak eruit en wat is de aanpak van SparkToro?

Je kan deze podcast ook via Spotify of Inbound4Cast luisteren en bekijken.

Jerrel Arkes
Freelance B2B organic growth consultant bij Arkes Marketing en Media BV

Ik help sinds 2008 organisaties om organisch te groeien. Hiervoor zet ik inbound marketing, demand generation, SEO, content marketing en marketing automation in. Sinds 2015 doe ik dit als freelancer voor B2B bedrijven. Daarnaast ga ik voor mijn podcast Inbound4Cast regelmatig in gesprek met collega marketeers.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!