Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Reclamefolders en de grote getallen

We sloegen even stijl achterover van de aantallen en proberen ons er een beeld bij te vormenFolders zijn geen klein…

Gemeenten zijn tegen reclame. Zég dat dan gewoon!

Dozen van Bol.com, Zalando en Coolblue worden intussen massaal bezorgdEindelijk is het dan zover, in Amsterdam is de ongeadresseerde folder…

Conversie vanuit je digitale folder met 30 procent verhogen

De digitale folder wordt steeds populairder. Uit onderzoek blijkt dat 4,6 miljoen Nederlanders een digitale folder bekijkt. Met de technologie van…

City Amsterdam daagt dagbladwereld uit

Sjuul Paradijs (Trusted Media): "In Nederland heerst een oligopolie"Sjuul Paradijs gaat het debat niet uit de weg. Hij was hoofdredacteur…

Brievenbusreclame onder vuur, maar wie komt blussen?

Brievenbusreclame ligt onder vuur. De Gemeente Amsterdam voerde een JA/JA-sticker in die opt-out in één klap verving door opt-in. Een…

Waarom JA/JA-sticker geen vloek maar zegen is

Het is je door de eindejaardrukte wellicht ontschoten: de commotie binnen het vak over de invoering van de JA/JA-sticker door Gemeente Amsterdam. Mooi…

Vormen online en print een betere combi dan ieder apart?

In een recent onderzoek binnen het MKB wordt geconstateerd dat print en online/social media in feite niet los van elkaar…

Internet niet altijd het goedkoopst

Veel aanbiedingen in folders goedkoper dan online Voor de aanschaf van een stofzuigers, navigatiesystemen, digitale camera’s en scheerapparaten is het…

Trendonderzoek Dialoogmedia: Opmars van contact via mobiel internet, e-mail blijft favoriet

Onderzoek naar via welke kanalen de consument bij voorkeur benaderd wil worden De consumentenvoorkeur voor contact via mobiel internet neemt…

Trendonderzoek Dialoogmedia: E-mail en telefoon blijven populairder dan social media

DDMA publiceert vandaag de tweede editie (2011) van het Trendonderzoek Dialoogmedia (n=1.252), het periodieke onderzoek naar de kanaalvoorkeuren van de…

Verspreiders ongeadresseerd reclamedrukwerk bereiken overeenstemming over meetmethode

De Businessgroep Verspreidingen van de DDMA heeft recentelijk in principe overeenstemming bereikt over een uniforme meetmethode voor de ontvangst van…

Nederlander besteedt 34 minuten aan reclamedrukwerk

Gemiddeld besteedt iedere Nederlander van 16 jaar en ouder, 34 minuten per week aan het lezen van reclamedrukwerk. Het aanbod…