We sloegen even stijl achterover van de aantallen en proberen ons er een beeld bij te vormenFolders zijn geen klein…
Dozen van Bol.com, Zalando en Coolblue worden intussen massaal bezorgdEindelijk is het dan zover, in Amsterdam is de ongeadresseerde folder…
De digitale folder wordt steeds populairder. Uit onderzoek blijkt dat 4,6 miljoen Nederlanders een digitale folder bekijkt. Met de technologie van…
Sjuul Paradijs (Trusted Media): "In Nederland heerst een oligopolie"Sjuul Paradijs gaat het debat niet uit de weg. Hij was hoofdredacteur…
Brievenbusreclame ligt onder vuur. De Gemeente Amsterdam voerde een JA/JA-sticker in die opt-out in één klap verving door opt-in. Een…
Het is je door de eindejaardrukte wellicht ontschoten: de commotie binnen het vak over de invoering van de JA/JA-sticker door Gemeente Amsterdam. Mooi…
In een recent onderzoek binnen het MKB wordt geconstateerd dat print en online/social media in feite niet los van elkaar…
Veel aanbiedingen in folders goedkoper dan online Voor de aanschaf van een stofzuigers, navigatiesystemen, digitale camera’s en scheerapparaten is het…
Onderzoek naar via welke kanalen de consument bij voorkeur benaderd wil worden De consumentenvoorkeur voor contact via mobiel internet neemt…
DDMA publiceert vandaag de tweede editie (2011) van het Trendonderzoek Dialoogmedia (n=1.252), het periodieke onderzoek naar de kanaalvoorkeuren van de…
De Businessgroep Verspreidingen van de DDMA heeft recentelijk in principe overeenstemming bereikt over een uniforme meetmethode voor de ontvangst van…
Gemiddeld besteedt iedere Nederlander van 16 jaar en ouder, 34 minuten per week aan het lezen van reclamedrukwerk. Het aanbod…