Fast Moving Targets lanceert Top Names en opent met Nalden en Werner Vogels (Amazon)
Fast Moving Targets, een platform over innovatie op het gebied van technologie, media en communicatie gaat vandaag officieel van start. Met webshows, cases, boeken en events. Vanavond om 21 uur zijn blogger Nalden en Amazon-CTO Werner Vogels te gast in het programma Top Names dat je vanaf deze week wekelijks on demand op Marketingfacts kunt bekijken.
Voor de zomer draaiden we proef met Fast Moving Targets. Met camera’s van 50 euro. Met wisselende beeldformaten. Om te kijken wat erbij komt kijken om een programma van idee naar live naar on demand te krijgen. Om te zien of het wat kan worden. We vonden het leuk om te doen, we merkten dat er interesse was en dus gaan we nu full force van start.
De studio is compleet vernieuwd, dat belooft een grote stap voorwaarts te worden. We beginnen met twee programma’s, maar hopen dat aantal het komend half jaar naar tien uit te breiden. iCulture Weekly is een programma dat met de iPhoneclub gemaakt wordt, Top Names een wekelijks programma waarin ik met Roeland Stekelenburg gasten bevraag over de invloed van de digitalisering op hun vakgebied. Yme Bosma (Hyves), Jim Stolze (TED), Joris van Heukelom (IAB) waren al van de partij, vanavond vanaf 21 uur zijn Werner Vogels (CTO Amazon) en blogger Nalden (‘from blogger to brand’) te gast. Kijk dan via http://www.fastmovingtargets.nl of later deze week hier op Marketingfacts. Dat wordt de traditie: eerst live, later hier om op eigen dag en tijd te bekijken!
Overigens is Fast Moving Targets meer dan alleen webshows. Een platform over innovatie op het gebied van technologie, media en communicatie. Met webshows, cases, events en (e)boeken. Kijk en laat weten wat je er van vindt. In aanbouw!
Je n&rriuo;arsqve pas non plus à me connecter et c’est moyen car j’ai payé pour un mois et je vais perdre la balance de mon mois… super ça….