ADV: IAB Interact 2010 – Insight out, the whole truth

16 november 2010, 11:36

Marketingpraatjes zijn mooi, maar wat doet er nou echt toe? Wat is succesvol en wat werkt absoluut niet, en waarom? Wat zijn de kansen, wat de bedreigingen? Welke kanalen moet je gebruiken en welke niet? Hoe ziet het medialandschap eruit en hoe zijn de krachten verdeeld? Op 15 december laat het IAB in Pakhuis de Zwijger zien wat er op dit moment speelt binnen interactive advertising tijdens Interact 2010. Interact 2010 wordt een middag met interessante topsprekers die het achterste van hun tong laten zien, geen lucht, maar concrete cases … the whole truth!

Plenaire sprekers

Plenair spreken onder anderen Alexander Klöpping, Marco Derksen, Alain Heureux en Joris van Heukelom. Joris zal ingaan op de feiten van de nieuwe cookie-wetgeving. Diverse vragen komen aan bod, zoals: Welke cookies en methoden worden er gebruikt? Wat heeft een adverteerder hieraan en hoe wordt dit ingezet? Wat zijn de gevolgen voor uitgevers en exploitanten? Wat is de laatste stand van zaken in Brussel en Den Haag?

Parallelsessies

Naast het plenaire programma zijn er diverse parallelsessies waarbij aan de hand van cases een inkijk wordt gegeven in interactieve advertising. Kijk op www.interact2010.nl voor alle informatie over het programma en sprekers.

Tijdens Interact 2010 vindt in samenwerking met OMG ook de uitreiking van de Adwards plaats, ofwel de Online Man & Vrouw 2010.

Aanmelden

Afhankelijk van het lidmaatschap hebben IAB leden recht op één of twee gratis toegangskaarten. Voor elke volgende inschrijving als IAB-lid betaalt u € 100,-. Leden van IPAN, BVA, DDMA, MWG en PIBN betalen € 199,-. Niet-leden betalen € 299,-. Meldt u aan via www.interact2010.nl/aanmelden.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De redactie van Marketingfacts. Zie colofon: https://marketingfacts.nl/colofon/

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!