Dierendag 2010: Proefdiervrij homepage take-over op Nu.nl

4 oktober 2010, 04:03

We blijven consequent maar zie deze posting vooral ook een beetje in een principiële ‘ook-wij-geloven-in-een-betere-wereld’ context: Proefdiervrij heeft vandaag op 4 oktober, het is Dierendag, de homepage van Nu.nl overgenomen met een leaderboard, buttons en skyscrapers. Er sterven nog steeds honderdduizenden dieren aan dierproeven ieder jaar en daar kun je wat aan doen doen door donateur te worden (als je tenminste gelooft dat er goede alternatieven zijn voor dierproeven). Zo’n homepage take-over is normaal gesproken niet goedkoop op Nu.nl, misschien hebben bij Proefdiervrij wel een mooi dealtje kunnnen maken.

Meer homepage take-overs bekijken? Check die van Toyota. Of die van Google Chrome. Of bijvoorbeeld die van Telfort. Of deze, van de BMW X1. En deze: “NU.nl verkoopt homepage aan Vodafone”.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

1 Reactie

    dottie

    Dit is geen eenmalige actie van proefdiervrij. Dit doen zij elke eerste maandag van de maand om 12:00 stipt ook, tegelijk met de test van het luchtalarm/sirene. Die combinatie vind ik erg sterk, afgezien of ik het met hun boodschap eens ben.


    4 oktober 2010 om 12:28

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!