Blue Shots TV: MediaMonks, open in New York in 2011
Joris van Heukelom in gesprek met Victor Knaap van MediaMonks. Een gesprek over de ondernemer Victor en hoe het is om te groeien met een bedrijf naar 100 man. Hij vertelt over zijn hekel aan managers en zijn hekel aan Awards, solliciteert tussendoor openlijk naar de functie Voorzitter PIBN en praat uitgebreid over MediaMonks in de UK, alwaar hij nu een ‘One Man Army’ heeft zitten, maar waar hij nog dit jaar met een eigen eerste lijns productie team zal zitten. Zeg het woord ‘pitchen’ en Victor begint te glimmen, kom maar op. Maar aan verliezen heeft ie een enorme hekel. Vandaar dat ie gaat voor de winst en voor een bijna on-Nederlandse ambitie. New York in 2011 heeft hij geroepen. En gaat dat dan lukken? Jazeker gaat dat lukken, let maar op. Mijn petje af, voor Victor Knaap.
Op de hoogte blijven van nieuwe programma’s van Blue Shots TV kan via e-Mail, RSS, iTunes, of via Twitter.
Ik zeg, MediaMonks hoofdsponsor Design for Conversion New York 2010. Contact laat ik even via Jay de Groot lopen 😉
Mooi interview. Over pitchen zijn de antwoorden interessant. Het ‘konijnmoment’ dat doorslaggevend is…en niet teveel beloven.
Vic, you rock!
Waarom irriteer ik me toch altijd aan deze interviewer?!
Is het zijn domme manier van vragen stelken? Is het z’n vette uiterlijk? Ik kan het niet helpen. Laat deze man alstublieft wat anders gaan doen.
Voor lokale kneuter tv kijk ik wel naar tv Branant.
Leuk interview met veel inhoud, jammer van het vreselijk overstemd geluid dat ik wel vaker hier op blueshots tv hoor. Geef die geluidsman/cameraman eens een schop!
Verder moet de presentator stoppen Jort Kelder te imiteren, het is het zo net niet.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!