Mobile convention interviews: Ipad Autoweek magazine , Smartphone cijfers, Veel Apps ervaringen
Vorige week was de www.mobileconvention.nl, hierbij 9 interviews. Joris van Heukelom (Sanoma Digital) laat het Autoweek Magazine van de toekomst zien op de iPad (mooi filmpje), een future App voor de wereldkampioenschappen voetbal waar iedereen met geld kan wedden (538, KNVB, Toto), Gijs Vroom van Emerce, Lot Keijzer (Kobalt, twist) over grote merken & mobiel (weinig) , Marc de Kock over hetzelfde onderwerp binnen Sara Lee. Dre Kampfraath praat over smartphone cijfers en Blackberry gebruik bij jongeren (gigantisch), Patrick Leenheers over de Vodafone Appstore & sponsoring, Remco Vroom over Augmented reality & outdoor advertentie en de cijfers achter de Interpolis schade app. Genoeg nieuws voor iedereen. 😉
Het lijk wel of marketingfacts niemand anders heeft om te intervieuwen als Joris ‘waggelkont’ van Heukelom.
Vraag eens iemand van niveau om te interviewen.
Deze man heeft nooit iets te melden wat men nog niet weet. excuus voor de scherpe reactie maar dit begint vervelend te worden.
Is dit een amrketing site of een NIma A blogje?
Mee eens.
Misschien eens goed om Buitelaar eens te interviewen i.p.v zijn buikspreek pop.
@Maarten: Goed dat je je alvast excuseert, want je zit er volledig naast. Alleen al in de verzamelde interviews hierboven vind je, ik citeer:
“Gijs Vroom van Emerce, Lot Keijzer (Kobalt, twist) over grote merken & mobiel (weinig) , Marc de Kock over hetzelfde onderwerp binnen Sara Lee. Dre Kampfraath praat over smartphone cijfers en Blackberry gebruik bij jongeren (gigantisch), Patrick Leenheers over de Vodafone Appstore & sponsoring, Remco Vroom over Augmented reality & outdoor advertentie en de cijfers achter de Interpolis schade app. Genoeg nieuws voor iedereen. ;)”
Als Sanoma met een iPad app (ja, dat is nieuws) dan wil je graag degene die daar direct voor verantwoordelijk is spreken. Prima dus, om Van Heukelom te interviewen. Natuurlijk dubbelde het met het interview dat ik vorige week met hem had; de opnametijd zal denk ik geen kwartier uit elkaar liggen. Ik weet niet of je daar op doelt, maar daar kan ik nog een klein beetje inkomen 😉
@maarten het interview van @matthijs was ook veel beter dan dat van mij 🙂 dus inderdaad dat is dubbel. Maar daarom heb ik ook maar 9 interviews geplaatst. En ik vind Joris altijd wel interessant eigenlijk. Iemand die durft, tv heeft gemaakt, in de telefon heeft gezeten, fouten durft te maken, interessante meningen heeft en sterk gegroeid is nu hij een corperate rol heeft.
@watdon ik ben het wel met je eens om Buitelaar weer eens te interviewen maar dat gaat wel heel veel over papier. Heeft niet mijn grote interesse
Vincent,
Joris kan inderdaad erg geanimeerd praten maar heeft niet een interessante mening van zichzelf. Ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op visie die nergens anders al te horen of te lezen was.
Verder lijkt mij het inderdaad ook interessant om Buitelaar eens te horen. Ik ben het er niet mee eens dat het enkel over papier gaat dan. Hij heeft een grotere intellectuele bagage en vooral een bredere kijk op zaken dan Joris.
Maar misschien is dit niet helemaal voor de doelgroep van Marketingfacts.
Ik heb met beiden gewerkt in mijn KPN tijd.
Toen zelfs een discussie met Joris gehad die nog nooit van Youtube had gehoord…
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!