Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Welk type app is geschikt voor jouw merk?

Bijna ieder merk biedt tegenwoordig wel een eigen mobiele applicatie (app). Maar wat kan een app betekenen voor je merk?…

De effectiviteit van je appmarketing: attributietracking en het bepalen van de juiste kpi’s

Juniper Research schat dat er in 2017 maar liefst 160 miljard apps worden gedownload. En de rek is er voorlopig…

Drie tips om app-downloads in de App Store te boosten

Een app maken en lanceren is een heel project. Na een langdurig goedkeuringsproces staat je app eindelijk live, maar vervolgens…

Best practices voor AdWords app-installcampagnes

Dacht je dat mensen vooral onderweg hun smartphone raadplegen? Volgens Google gebruiken wij onze smartphones vooral ’s middags en ’s…

Bierapps: goudmijnen voor bierliefhebbers én -makers

Voor de microbrouwer, brew pub of speciaalbiercafé is de interesse in craft bier- bier afkomstig van kleine, lokale brouwerijen - natuurlijk…

De Apenheul biedt bezoekers dit seizoen meer beleving dan ooit

De lente nadert met rasse schreden en amusementsparken maken zich weer op voor een nieuwe editie. Net als in het…

Appstores: platformen toe aan vernieuwing

De appstores waren ooit vernieuwend en een toonbeeld van innovatie. Nu de markt voor mobiele toepassingen verzadigt en de innovatie…

Verslag Online Tuesday #46.2: hoe online de tv-ervaring kan versterken

De eerste editie van het nieuwe seizoen van Online Tuesday stond in het teken van hoe online, social en mobile…

Mobile marketing 2007-2014: apps worden volwassen en evolueren verder

Sinds 1998 voeg ik nieuwe technologieën toe aan bestaande producten of diensten en bedenk ik nieuwe producten en diensten met…

Step Inside Adwords – de nieuwste productaankondigingen van Google

Op het officiële blog van Google AdWords werd de livestream van 22 april al enige tijd aangekondigd. Maar liefst 10…

Hoe zet je je app in de markt? #appril2014

Appril Festival Rotterdam: Geld verdienen met je appOp donderdag 10 april was ik aanwezig op het event ‘Geld verdienen met…

Phuong Do (LayerGloss): “Wij zijn het WordPress voor apps, met grote creatieve vrijheid”

In een jaar tijd groeide LayerGloss van 2,5 werknemers naar circa 14 mensen. Gesteund door investeringsgeld is het bedrijf, dat het voor…