ADV: Benieuwd wat 2010 op interactief gebied te bieden heeft?

Benieuwd wat 2010 op interactief gebied te bieden heeft? Bezoek dan het Interactive Media and Marketing Event (IMME) op 20 en 21 januari in de Jaarbeurs Utrecht. Het Interactive Media and Marketing Event is dé nieuwe vakbeurs voor interactieve on- en offline marketing en brengt het beste wat Nederland op interactief gebied te bieden heeft.
IMME biedt een combinatie van uitgebreide beursvloer en een gevarieerd en compleet programma met de laatste ontwikkelingen op het gebied van interactieve marketing en de nieuwste technologie. In twee Sprekers Arena’s zullen een veertigtal boeiende sessies worden verzorgd door een grote diversiteit aan sprekers uit binnen- en buitenland. Onderwerpen als Email, Gaming, Mobile, Analytics, Social Media, Publishing, Video, Search en Interactive advertising passeren de revue. In het sprekersprogramma o.a:
- Egbert Jan van Bel
- Wolter Tjeenk Willink van Traffic Builders
- Theo Slaats van Deloitte
- Sander Dullaart van Favela Fabric
- Geert Jan Smits van Jungleminds.
Klik hier voor het volledige programma. De beurs bezoeken? Meld je dan nú gratis aan op www.immevent.nl. Leuk om te weten is dat je als bezoeker van het Interactive Media and Marketing Event ook gratis een bezoek kunt brengen aan de Webwinkel Vakdagen in de naastgelegen hal in de jaarbeurs. Mocht je daar tijd voor hebben tussen het drukke programma door…