ADV: Bezoek het Interactive Media and Marketing Event (IMME)

8 december 2009, 06:23

{title}Op 20 en 21 januari is de Jaarbeurs Utrecht het podium voor de eerste editie van het Interactive Media and Marketing Event (IMME). IMME is dé vakbeurs voor interactieve on- en offline marketing en brengt het beste wat Nederland op interactief gebied te bieden heeft.

De organisatie van de vakbeurs, ook bekend van de Webwinkel Vakdagen, heeft veel moeite gestoken in een sterk en gevarieerd programma en het beloofd zeer interessant te worden! In twee Sprekers Arena’s zullen een dertigtal boeiende sessies worden verzorgd door een grote diversiteit aan sprekers. Daarnaast zal het IAB een aantal interactieve workshops verzorgen. Het volledige programma verschijnt binnenkort op www.immevent.nl maar hier alvast een greep uit het programma:

‘Conversies meten in cross mediale online marketing campagnes’

Wolter Tjeenk Willink, directeur Traffic Builders

‘Bouw een nieuw kanaal met e-mailmarketing’

Marcel Buter, accountmanager Emailvision

‘Email marketing: Best practice for video in email and how to improve ROI by understanding the customer lifecycle’

Anders Frankel, CEO Apsis

‘Social Media – ‘Dialoog met uw klant – Hoe u in gesprek komt’

Jurgen Appelo, Chief Information Officer ISM eCompany

‘CRM: hoe gebruik ik Social Media om waardevolle relaties te bouwen met de nieuwe ‘social customer’

Theo Slaats, partner Deloitte

‘Marketeers massaal aan de drugs; tijd voor ‘rehab’

Michiel Gerbranda, directeur OOGT Communicatie

‘Crowdsourcing is uit en heeft niets met cocreatie te maken..!’

Sander Dullaart, partner Favela Fabric

‘Hoe verdien je meer met online marketingtechnologie?’

Daniel Marcus, oprichter en managing partner ClickValue

‘Creating and Managing Interactive Media to Drive Sales online and offline’

Jim Klar, Director Global Sales Easy2 Technologies en Satish Narayanan, Director Techmarq

‘Trend update e-commerce 2010’

Geert-jan Smits, directeur Jungle Minds

‘Klantgericht Ondernemen wordt Social CRM’

Wil Wurtz, directeur CRM Association NL

‘Klantdenken’

Bjørn Hascher, hoofdredacteur en uitgever van ITcommercie

Het Interactive Media and Marketing Event vindt plaats op 20 & 21 januari in de Jaarbeurs Utrecht. De vakbeurs is na voorregistratie gratis te bezoeken. U kunt zich snel en eenvoudig registeren via www.immevent.nl

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De redactie van Marketingfacts, bestaat tegenwoordig uit Luuk Ros & Matthijs van den Broek. Zie ook colofon: https://marketingfacts.nl/colofon/

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!