Media-futurist Gerd Leonhard gaf op Picnic09 deze keynote (zie ook: deze presentatie op MoMo). Ik sprak met Leonhard op het vip-deck van Picnic 2009, inmiddels ten einde met de uitverkiezing van Vodafone Mobile Clicks als slotstuk. Voor Leonhard was #Picnic09 ‘a meeting of the minds. An amazing cocktail of people and topics.’ Belangrijkste mediatrend is volgens Leonhard: open platformen. “The whole valuesystem is shifting.” Een lesje mediatoekomst met Gerd Leonhard: awesome!
Picnic09: Gerd Leonhard over de toekomst van media
Er zijn 3 reacties op dit artikel
-
notPICNIC
what about Vodafone zensur ? what about ? http://bliin.com/#item=t.3907
-
Matthijs van den Broek, Marketingfacts
@notPicnic: Vodafone bashen mag ergens anders!
-
Erik van Roekel, ING Groep
Mooi interview Polle, compliment!
Plaats zelf een reactie
Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.