Picnic09: Gerd Leonhard over de toekomst van media

26 september 2009, 09:01

Media-futurist Gerd Leonhard gaf op Picnic09 deze keynote (zie ook: deze presentatie op MoMo). Ik sprak met Leonhard op het vip-deck van Picnic 2009, inmiddels ten einde met de uitverkiezing van Vodafone Mobile Clicks als slotstuk. Voor Leonhard was #Picnic09 ‘a meeting of the minds. An amazing cocktail of people and topics.’ Belangrijkste mediatrend is volgens Leonhard: open platformen. “The whole valuesystem is shifting.” Een lesje mediatoekomst met Gerd Leonhard: awesome!

Polle de Maagt
Independent digital media consultantWebsite

Hello. My name is Polle de Maagt and I am an independent digital / social media consultant based in Ghent, Belgium. I try to change companies to be more about acts and less about ads.

Categorie
Tags

3 Reacties

    mgvandenbroek

    @notPicnic: Vodafone bashen mag ergens anders!


    27 september 2009 om 11:10
    evroekel

    Mooi interview Polle, compliment!


    29 september 2009 om 15:46

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief