Marketingfacts Jobs statistieken media 2009

30 september 2009, 13:53

{title}In het begin van dit jaar heb ik al een artikel geeschreven met inzicht in de statistieken van Marketingfacts Jobs en de belangrijkste veranderingen die we daarin zagen.

Kort samengevat konden we stellen dat het flink was gestegen sinds we de titel [functie] bij [bedrijf] zijn gaan gebruiken als standaard titel, dat vacatures bij eindklanten beter gelezen werden dan van W&S bureaus en dat marketingfuncties logischerwijs beter bekeken werden dan sales functies in de online marketing die we ook krijgen. Omdat wij bij Marketingfacts openheid nastreven een overzicht van de cijfers van de eerste helft van 2009.

Bas van de Haterd
Professioneel bemoeial bij Van de Haterd Consultancy

Freelance professioneel bemoeial. Kijkt altijd naar het fundamentele probleem, niet de quick fix. Centrale focus zijn de (online) dialogen met klanten, stakeholders, medewerkers en toekomstig medewerkers (afhankelijk van de opdracht). Actief als interim community manager, projectleider voor nieuwe corporate recruitmentsites, adviseur bij verschillende start ups en inspirator m.b.t. de toekomst van werk (de arbeidsmarkt van de 21e eeuw).

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!