kies een categorie
  • E-mail Marketeer

    bij Men At Work
    E-mail Marketeer
    E-mail Marketeer
    Doel van jouw functie, eindresultaat In de functie van E-mail marketeer ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van de gezamenlijke online marketing doelstellingen om een optimaal commercieel resultaat te behalen. Primaire zul je zorg dragen voor alle email campagnes, het analyseren van gegevens en doen van aanbevelingen op het vlak van online marketing of usability.
  • Digital Marketing Specialist

    bij Union
    Digital Marketing Specialist
    Digital Marketing Specialist
    Digital Marketing specialist What are you going to do? The digital marketing specialist is responsible for the digital agenda of Union. In this role you will be responsible for Marketing, E-commerce and Customer Experience. You will report to the General Manager of Union.
  • Marketeer

    bij Volkswagen Pon Financial Services
    Marketeer
    Marketeer
    Als Marketeer ben je bezig met het bedenken, ontwikkelen, opzetten en uitvoeren van campagnes gericht op specifieke doelgroepen. Het doel is het aantrekken van nieuwe klanten en het behouden en verhogen van de klantwaarde van bestaande klanten door 1 op 1 klantbewerking.
  • Junior Online Marketeer

    bij Xebia
    Junior Online Marketeer
    Junior Online Marketeer
    Al tijdens je opleiding heb je begrepen dat online marketing het verschil kan maken bij het in de markt zetten en uitbouwen van een merk of product.
  • SEA Specialist

    bij Zoover en Weeronline.nl
    SEA Specialist
    SEA Specialist
    Er staat al heel wat op de rit op SEA gebied. Dat is best fijn. Maar misschien kunnen we nog wel veel meer bereiken met onze SEA activiteiten. Werp een frisse blik op onze SEA activiteiten en laat jouw visie en ideeën de vrije loop
  • Social media en online marketeer Hyundai

    bij Hyundai
    Social media en online marketeer Hyundai
    Social media en online marketeer Hyundai
    Hyundai-importeur Hyundai Motor Netherlands B.V. zoekt een online marketeer die social media kent als zijn broekzak. Weet jij de community van Hyundai online te verleiden? Kun jij omgaan met grote budgetten? Begrijp jij de emoties die de aanschaf van een nieuwe auto oproepen? Kun jij fans creëren voor de nieuwe Hyundai Tucson, de waterstof aangedreven ix35? Dan is dit een mooie kans voor de pionier in jou.