kies een categorie
  • B2B Online Marketeer

    bij 20/20 vision Software
    B2B Online Marketeer
    B2B Online Marketeer
    Kan jij met jouw creativiteit, online en offline marketingactiviteiten organiseren, meedenken over branding en bepalen welke hoogwaardige content gecreëerd moet worden zodat 20/20 vision Software goed wordt gevonden en onze doelgroep naar ons toe blijft trekken?
  • Marketing Manager

    bij Hobré Instruments
    Marketing Manager
    Marketing Manager
    Ben jij creatief in het bedenken en uitvoeren van internationale marketing strategieën? Wil jij graag nieuwe producten wereldwijd introduceren? Dan ben jij wellicht onze nieuwe (fulltime) Marketing Manager. Deze rol wordt graag vervuld door iemand die niet vies is van digital marketing kanalen, traditionele marketing zoals adverteren, en website design en ontwikkeling. Hobré is een internationaal georiënteerd, groeiend bedrijf dat opereert in de olie- en gasindustrie. Middels onze vestigingen in
  • Online Marketeer / SEA-specialist

    bij NTI
    Online Marketeer / SEA-specialist
    Online Marketeer / SEA-specialist
    Wij zijn per direct op zoek naar een nieuwe, ambitieuze en hulpvaardige collega die beschikt over een resultaatgerichte instelling.
  • Content manager

    bij Koppert Biological Systems
    Content manager
    Content manager

    Our ambition is to manage and conduct internal and external communications that serve our stakeholders’ needs for information on and knowledge of our company and which contribute to the perception of Koppert and its activities in an appealing and appropriate way.

  • Marketeer

    bij De Friesland Zorgverzekeraar
    Marketeer
    Marketeer

    Wil jij werken bij een toonaangevende zorgverzekeraar?

  • Marketing data analyst

    bij Greenfields bv
    Marketing data analyst
    Marketing data analyst

    The role of marketing data analyst will consist of two responsibilities: setting up lead management, followed by data analysis resulting in pro-active steering information recorded in structured databases.

  • Database Marketeer

    bij Makro Nederland
    Database Marketeer
    Database Marketeer
    Weet jij onze data te analyseren en advies te geven over hoe onze marketingcampagnes verbeterd kunnen worden om onze klanten optimaal te bereiken?
  • Creatieve Marketing & Communicatie Coördinator

    bij Univé
    Creatieve Marketing & Communicatie Coördinator
    Creatieve Marketing & Communicatie Coördinator
    Je bent verantwoordelijk voor een eigentijdse in- en externe communicatie, waarin onze medewerkers en onze klanten centraal staan. Voor een maximale effectiviteit weet je op creatieve wijze on- en offline communicatie te integreren en te versterken. Vanzelfsprekend zorg je er voor dat ‘look & feel’ van ons merk consequent wordt uitgedragen naar onze zakelijke en particuliere klanten.
  • Social Advertising Specialist

    bij Jalt
    Social Advertising Specialist
    Social Advertising Specialist

    Creative. Data. Social.

    Wij zijn een snelgroeiend team van sociale geeks en data driven creatives. Vanuit ons prachtige pand in hartje Amsterdam helpen we de leukste internationale merken het beste online resultaat te behalen. Door big data te analyseren en tech met creativiteit te combineren maken we mooie campagnes die mensen verbinden en activeren.

    https://www.facebook.com/Jalt.Amsterdam/, https://www.instagram.com/jalt.amsterdam/ , https://jalt.nl/cases/ en zie Google Maps voor een 360’ tour door het pand

  • Senior Online Marketeer / Growth Hacker

    bij Helloprint BV
    Senior Online Marketeer / Growth Hacker
    Senior Online Marketeer / Growth Hacker
    Ready for the adventure of your life? Time to Growth Hack the e-commerce world? As a Senior Online Marketeer / Growth Hacker, you're responsible for the amazing growth ambitions of our fast growing company. In a fast-paced environment like ours, things are moving quickly. Hundred thousands of (potential) customers are finding their way to our international web portals, and our Growth Hacking Teams are working on “getting things better” every day. A better landing, a better conversion ratio,