kies een categorie
  • Publisher Manager

    bij Tradedoubler
    Publisher Manager
    Publisher Manager
    Tradedoubler is internationaal toonaangevend in performance-based digital marketing en technologie. Tradedoubler is in 1999 opgericht in Zweden en pionierde met affiliate marketing in Europa. Het is nog altijd het succesvolste pan-Europese performance marketing-bedrijf dat strategisch internationaal inzicht combineert met detailervaring binnen de landen. Het helpt 2000 adverteerders hun zakelijke doelstellingen te realiseren met behulp van zijn hoogwaardige netwerk van 140.000 publishers.
  • Communicatiespecialist met online focus

    bij PGGM
    Communicatiespecialist met online focus
    Communicatiespecialist met online focus
    PGGM heeft voor haar vestiging in Zeist een vacature voor een Communicatiespecialist met online focus
  • Junior Projectmanager Videomarketing TV/Online

    bij Motion Media
    Junior Projectmanager Videomarketing TV/Online
    Junior Projectmanager Videomarketing TV/Online
    Je eigen videoprojecten binnenhalen en deze vervolgens zelfstandig draaien op locatie voor zowel televisiekanalen als online. De klant van een perfecte content strategie en beleving voorzien en ook nog eens je eigen agenda indelen. Klinkt pittig! Ja, dat is het ook. Daarom weten we ook precies wie we zoeken. Een projectmanager met 1 tot 3 jaar ervaring in de wereld van marketing/communicatie/advertisement/journalistiek/theater.
  • Content Coördinator

    bij Macintosh Fashion
    Content Coördinator
    Content Coördinator
    Als Content Coördinator ben je verantwoordelijk voor alle informatieve en commerciële informatie voor het gebruik op internet of intern met als doel de klant te informeren, koopgedrag te stimuleren en daarmee de omzet te verhogen.
  • Ervaren online marketeer

    bij Marketingfacts
    Ervaren online marketeer
    Ervaren online marketeer

    Marketingfacts is in de afgelopen 12,5 jaar uitgegroeid tot hét platform voor online marketing. In het kader van ‘practise what you preach’ moeten we natuurlijk zelf de diverse online kanalen optimaal benutten. Daarom zijn we op zoek naar een ervaren online marketeer.

  • Brand Manager Indola

    bij Henkel
    Brand Manager Indola
    Brand Manager Indola
    Henkel Beauty Care holds leading market positions worldwide and its brand-name product business is continuously expanding. In this fast-moving sector, success depends on constant innovation and high-quality products. Are you ready to work in a challenging, but also glamorous and dynamic environment? If you share a passion for hair and beauty, this is the place to start your career.
  • Senior Productmanager

    bij Nationale Nederlanden
    Senior Productmanager
    Senior Productmanager
    Het team Productmanagement Nieuw is onderdeel van de afdeling Product & Marktmanagement binnen NN Leven Pensioen. Binnen Product & Marktmanagement worden onze nieuwe producten en strategieën ontwikkeld en door middel van ketenregie geïmplementeerd.
    • Sales
    • woensdag 19 augustus 2015
    • Rotterdam
  • E-Commerce Marketeer

    bij KPN
    E-Commerce Marketeer
    E-Commerce Marketeer
    KPN is hard bezig om zich te ontwikkelen tot een online bedrijf en heeft ambitieuze plannen binnen het online kanaal voor zowel service als sales. Hiervoor hebben we een E-Commerce Marketeer nodig die onze diverse webshops en hun conversie optimaal weet aan te sturen. Weet jij als geen ander hoe je content, interactie en conversie kan optimaliseren met een maximaal resultaat? Lees dan snel verder.
  • Online Marketeer / Fondsenwerver (32 uur)

    bij Artsen zonder Grenzen
    Online Marketeer / Fondsenwerver (32 uur) Online Marketeer / Fondsenwerver (32 uur)

    Werken bij Arsten zonder Grenzen als Online Marketeer / Fondsenwerver?

  • Trade & channel marketeer

    bij H.J. Heinz B.V.
    Trade & channel marketeer
    Trade & channel marketeer
    ​Are you able to translate marketing trends and developments into concrete possibilities within our Foodservice channel? Do you have marketing experience and the analytical skills to realise this?