CRMin1day: Interview Hans de Boer (Reed Business)

CRMin1day: Interview Hans de Boer (Reed Business)

Hans de Boer, manager Customer Care bij Reed Business, trad in 2006 in de dienst voor de grootste uitdaging in zijn management bestaan: een nieuwe marketingericht CRM-systeem implementeren samen met een hernieuwde klantgericht aanpak en focus. Strategisch zit Reed Business in de overgang van een traditioneel naar een online media concern. De Boer was verdienstelijk keynote op het CRMin1day-congres en sprak over de noodzaak van constante verbetering in service en hernieuwd inzicht in meten = weten. De Boer sprak over ‘Hogeschool Databasemarketing 2.0’ en de opkomende ‘one time fix’. Snelheid, je klantprofiel op orde hebben, leveren wat je belooft en een constante groei in de kwaliteit van een modern klantprofiel zijn kernwaarden van een onderneming die anno 2009 en in de “after-recessie’ wil overleven en/of doorgroeien. Een interview met een klantgericht manager.


Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.