'Het klantcontactcentrum is een onuitputtelijke bron van interessante en relevante data over de relatie met je klanten'Door voor de spiegel…
Hoe krijg je intern alles zo op de rit dat het ook echt resultaat oplevert?Als datamarketeer, analist of datamarketing manager…
Interview met Rik ten Wolde: "De gemiddelde Nederlander heeft geloof ik 9,61 vingers, maar ik ben nog nooit zo iemand…
Serie van drie blogartikelen over data en e-mailmarketing. Deel drie: het verzamelen van dataIn dit artikel vertellen we je meer…
Fragmentatie en gebrek aan context nekt vaak de belofte van ‘big data’. Los het op door het toepassen van een…
De rol van de CRM-manager, die persoon die verantwoordelijk is voor Customer Relationship Management, is de laatste tien jaar fundamenteel…
Als voetbalclub communiceer je met een grote diversiteit aan supporters. Hoe zorg je dat je met elk van hen op…
Als marketeer zit je vandaag de dag in een rollercoaster. Kwijnende loyaliteit bij je eigen klanten door het grote aanbod,…
Er is zoveel winst te halen als deze drie vakgebieden elkaar veel meer zouden opzoeken en de muren onderling zouden…
Customerexperiencemanagement, klantgericht denken, de klant centraal, CRM. De stem van de klant zoemt harder dan ooit in de oren van ons…
Laten we eens ophouden met steeds nieuwe termen bedenken en ons richten op de echte uitdagingCustomer engagement. Het is een term…
Hoe zorg je ervoor dat je data zo opbouwt dat je er echt wat aan hebt?Al jaren worden klantgegevens verzameld…