Pavone en collega’s onderzochten in hoeverre de gesprekspartner (mens vs. chatbot) de reacties van klanten beïnvloedt bij een double deviation.
Hoe legacy-technologie de weg naar een zonnige klantreis vaak in de weg staat - en hoe je dat zou kunnen…
Eenderde zegt klantenservice vooral als een kostenpost zien, terwijl het ook een aanjager voor groei moet zijnNederlanders communiceren meer dan ooit…
De inzet van machine assistance, live chat en voice anno 2020Selfservice kanalen en de inzet van machine assistance in de…
In de allereerste tweet die ik ooit plaatste, op 19 april 2009, was ik op zoek naar internationale voorbeelden van…
We denken onze klanten te kennen. Door alle data die we van ze hebben kunnen we gedrag voorspellen. Of toch…
Steeds meer merken zetten chatbots in als aanvulling van hun webcarekanalen. Waar veel merken hun webcare-team trainen om de juiste…
Met drie hoofdprocessen laagdrempeliger en sneller contact via social mediaWaaraan heeft de NS-klant écht behoefte? Om 24/7 bereikbaarheid te realiseren…
De afgelopen vijftien jaar hebben marketeers hard gewerkt om de klant centraal te stellen. Direct klantcontact past echter niet goed…
Future-proof your brand: interview met directeur Corporate Affairs Evelyn BorgsteijnCoöperatie VGZ stelt zich tot doel te werken aan een gezonder…
Customer experience vormt het hart van de marketingstrategie en bepaalt het succes en imago van elk merk en bedrijf. Dat lieten…
Zo nu en dan maak je iets mee dat je bijblijft, een situatie waarin je op een positieve manier bent verrast.…