Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Mens versus machine: Hoe reageren klanten op double deviations in klantenservicecommunicatie?

Pavone en collega’s onderzochten in hoeverre de gesprekspartner (mens vs. chatbot) de reacties van klanten beïnvloedt bij een double deviation.  

Krijg service maar eens verkocht

Hoe legacy-technologie de weg naar een zonnige klantreis vaak in de weg staat - en hoe je dat zou kunnen…

De staat van customer service in 2020

Eenderde zegt klantenservice vooral als een kostenpost zien, terwijl het ook een aanjager voor groei moet zijnNederlanders communiceren meer dan ooit…

Stand van Webcare: is corona een versneller voor ontwikkelingen in digitaal klantcontact?

De inzet van machine assistance, live chat en voice anno 2020Selfservice kanalen en de inzet van machine assistance in de…

Hoe webcare in tien jaar tijd fundamenteel is veranderd

In de allereerste tweet die ik ooit plaatste, op 19 april 2009, was ik op zoek naar internationale voorbeelden van…

Online marketing in een offline platenzaak

We denken onze klanten te kennen. Door alle data die we van ze hebben kunnen we gedrag voorspellen. Of toch…

Menselijke chatbots doen het beter dan formele chatbots. Supertof!

Steeds meer merken zetten chatbots in als aanvulling van hun webcarekanalen. Waar veel merken hun webcare-team trainen om de juiste…

Hoe NS zijn klantenservice opnieuw organiseerde

Met drie hoofdprocessen laagdrempeliger en sneller contact via social mediaWaaraan heeft de NS-klant écht behoefte? Om 24/7 bereikbaarheid te realiseren…

Klant centraal, het mag wat kosten

De afgelopen vijftien jaar hebben marketeers hard gewerkt om de klant centraal te stellen. Direct klantcontact past echter niet goed…

Het complexe merkenlandschap van Coöperatie VGZ

Future-proof your brand: interview met directeur Corporate Affairs Evelyn BorgsteijnCoöperatie VGZ stelt zich tot doel te werken aan een gezonder…

Where marketing meets service

Customer experience vormt het hart van de marketingstrategie en bepaalt het succes en imago van elk merk en bedrijf. Dat lieten…

ABN Amro weet wat service is

Zo nu en dan maak je iets mee dat je bijblijft, een situatie waarin je op een positieve manier bent verrast.…