CRMin1day: Interview Hans de Boer (Reed Business)

11 september 2009, 07:13

Hans de Boer, manager Customer Care bij Reed Business, trad in 2006 in de dienst voor de grootste uitdaging in zijn management bestaan: een nieuwe marketingericht CRM-systeem implementeren samen met een hernieuwde klantgericht aanpak en focus. Strategisch zit Reed Business in de overgang van een traditioneel naar een online media concern. De Boer was verdienstelijk keynote op het CRMin1day-congres en sprak over de noodzaak van constante verbetering in service en hernieuwd inzicht in meten = weten. De Boer sprak over ‘Hogeschool Databasemarketing 2.0’ en de opkomende ‘one time fix’. Snelheid, je klantprofiel op orde hebben, leveren wat je belooft en een constante groei in de kwaliteit van een modern klantprofiel zijn kernwaarden van een onderneming die anno 2009 en in de “after-recessie’ wil overleven en/of doorgroeien. Een interview met een klantgericht manager.

Patrick Petersen
Senior Online Marketeer en transitie, multi-trainer, auteur, spreker bij AtMost(TV) en @Onlinemarketeer

Vreemde eend Adriaan Patrick Petersen RDM MA MSc is een ervaren ondernemer, internationaal spreker en trainer-docent (Nyenrode Business University, Beeckestijn Business School en EURib) die het nuchtere ‘lachen en leren’ combineert in een focus op pragmatische inspiratie. Senior online strateeg, crossmediaal transitie marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht. Petersen voltooide recentelijk masterstudies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, die hem brachten tot de integratiemodellen van doel-gerichte digitale engagement, de inzet van augmented en virtual reality en de moderne contentstrategie. Deze inzichten hebben hem tevens tot bestseller auteur gemaakt. Hij deelt graag zijn inzichten op gebied van groeien en innoveren van de marketingmix van de toekomst. Petersen is door Bureau Meltwater getipt als nummer 1 contentmarketeer en top 10 marketinginfluencer. De excentrieke Petersen komt uit een ondernemers- en acteursfamilie en is een ver verleden actief geweest als acteur in onder andere Flodder, ZwartBoek en Jackie Chan’s Who am I.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief