Rhinofly lanceert social media bureau Tribewise

2 september 2009, 10:32

TribewiseInteractieve communicatie bureau Rhinofly uit Utrecht heeft vandaag full service social media bureau Tribewise gelanceerd. Tribewise overziet (zoals ze het zelf stellen) “het gehele speelveld van social media, heeft de juiste contacten met partijen die specieke onderdelen beheersen en hanteert een werkwijze die op een goed onderbouwde manier merken grip geeft op social media”.

Mooie woorden maar ook inmiddels een aantal mooie daden. Zo is er een openbare Wiki social media in Nederland geopend en is er een whitepaper met daarin 20 Nederlandse social media cases te downloaden. Tribewise bestaat momenteel uit Martijn Verhoeven (general manager Rhinofly & Tribewise), Ronald van Schaik (creative director), Bas Gezelle (projectmanager), Johan Voets (concept developer) en last but not least Matthijs Roumen (social strategy director). Vanzelfsprekend is de social presence meteen goedgeregeld met accounts op Twitter, Hyves, SlideShare, Flickr en Vimeo.

Nu hopen dat deze openheid ook doorgezet kan worden bij de opdrachten. Mis nog weleens de harde cijfers in de resultaten van op zich fraaie social media cases, omdat die vaak niet gedeeld (mogen) worden. Bijzonder veel succes heren! Laat de spraakmakende cases maar doorkomen.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

4 Reacties

    mroumen

    Dank voor de plaatsing Erik! We zijn zelf bijzonder trots op de lancering en zitten al met eerste leuke opdrachtgevers om tafel. Hoop snel concrete cases te kunnen delen op Marketingfacts!


    2 september 2009 om 12:16
    mgvandenbroek

    Succes, Matthijs!

    “Vanzelfsprekend is de social presence meteen goedgeregeld met accounts op Twitter, Hyves, SlideShare, Flickr en Vimeo.” En nu nog blijven onderhouden 😉


    2 september 2009 om 18:35
    Stef de Jong

    Hi Mathijs en consorten!

    Veel succes en bovenal plezier de komende tijd :)!

    Groet Stef


    3 september 2009 om 08:01
    mroumen

    @Matthijs, @Stef: Dank! Gaat helemaal goed komen! 🙂


    3 september 2009 om 08:04

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief