Brandfighters en Heineken: Top 3 opvolgers Walking Fridge

8 juli 2009, 05:34

Brandfighters schreef samen met Heineken een wedstrijd uit voor de opvolger-van-de-opvolger van Walk-in Fridge; de prijswinnende ‘Walking Fridge’ commercial die iedereen zo leuk vindt. Walk-in(g) Fridge 3, dus. De precieze opdracht: ‘Wat gaat de walking fridge deze zomer doen?’ Hierboven de nummer 1, volgens de jury, waarin zowel Heineken, TBWA en de community een stem hadden. Hieronder de nummers twee en drie.

Nummer 2: Walking Bar

Nummer 3: Washed Ashore

Heineken is positief verrast over de kwaliteit van de inzendingen. ‘Ze waren allemaal erg leuk, met een paar ijzersterke ertussen. De winnaar zullen we plaatsen op onze website en onder de aandacht brengen op internet’ zegt Floris Cobelens, marketing manager Heineken in het persbericht van gisteren.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

7 Reacties

    mgvandenbroek

    Noot: Wij van Marketingfacts hebben geen invloed op de still in bovenstaand YT-filmpje. Bier en borsten, en dat op de vroege ochtend.


    8 juli 2009 om 05:46
    mgvandenbroek

    @Marco: Bier en borsten, maar dan goed. Waarom heeft die eigenlijk niet gewonnen. Vrouw-onvriendelijk, ofzo?


    8 juli 2009 om 05:56
    media

    @Matthijs: vrouwen in de jury wellicht? Vind ook dat we onze rubriek Sex, Bier en Reclame weer in ere moeten herstellen. Mis ze wel, die biercommercials 😉


    8 juli 2009 om 06:02
    Jaron van Eijnsbergen

    Ik vind ze eigenlijk niet zo sterk. Als ik Heineken zou zijn zou ik aansturen op vernieuwing. De bar is wel een aardige omdat deze een link heeft naar voorgaande reclames. Inspelen op de actualiteit lijkt me een sterke.


    8 juli 2009 om 08:42

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief