Blue Shots TV: Passie, passie en passie met Ben van der Burg
Natuurlijk heeft Ben van der Burg (WebAds) een mening over de online wereld, en gaat hij in deze Idealize in op accountable marketing en de spanning tussen art en science. Hij praat over het oude paradigma van ‘have/have not’ waarmee we het met zijn allen gaan verliezen en over de enige oplossing waarbij we met elkaar, samen in synergie tot een oplossing komen. En ja, het is interessant om te luisteren naar zijn chaos theorie en het belang om niet lineair te denken. En ook ben ik het enorm eens met zijn visie op de jeugd en onderwijs. Het is een boeiend om te zien welke beelden die hem inspireren hij mee heeft genomen. Maar de grootste inspiratiebron in deze Idealize-aflevering vind ik Ben zelf. Waarom? Passie, passie, passie.
Programma’s volgen van Blue Shots kan via e-Mail, RSS, iTunes, of via Twitter.
Vrijdagavond. Net gegeten. Een biertje. En ik zit gekluisterd aan mijn laptop naar het verhaal van Ben van der Burg te luisteren. Bijzonder interessant, vermakelijk en leerzaam. Een persoon met een verhaal, een mening, een visie en inderdaad passie. Helemaal top!
Gaaf Ben, mooi interview
Hans Voorn
JAAP.NL
Wat een mens. Geweldig interview, dank je wel.
Heerlijk, dat ongeremde enthousiasme; Ben ga nog heel lang zo door! Ronnie, complimenten voor deze uitzending, ik ga nog een keer geloven in web tv van meer dan een half uur ook 😉
Het gaat weer eens ergens over. Goed gedaan Ron en Ben.
Ben, prima dat het duidelijk blijft dat jouw wereld niet ophoudt bij mobiele innovatie.
@allen: wat enorm leuk, dit soort reacties. Motiveert mij enorm om met Blue Shots TV door te gaan en te bewijzen dat online TV voor professionals in het mediaveld huishoort. We hebben met z’n allen zoveel leuks en zinvols te melden!
Enne @Marco: Wijsheid komt met de tijd 🙂
Petje af, Ronnie het is gewoon erg goed: mooi verhaal, (hoewel ik het er niet overal mee eens ben), goed in beeld gebracht, goed verteld, goed gemodereerd.
Prima “TV” of is het “internet”?? Laten we het erop houden dan het een goed interview is.
(voor mijn dochter van 10 is er geen verschil tussen TV en Internet, in elk geval niet op internet)
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!