Afgelopen donderdag ‘Cr!sis Kansen Borrel’ bij Dutch Media Professionals

3 maart 2009, 11:28

Afgelopen donderdag organiseerde de LinkedIn groep ‘Dutch Media Professionals’, met op dat moment op de kop af 5000 ‘leden’, de ‘Cr!sis Kansen Borrel’ in het FD/BNR (mede sponsor) auditorium in Amsterdam. Het netwerk event begon om 18:00 uur en trok veel belangstelling van professionals uit diverse segmenten van de media branche. Somber was niemand, de sfeer was goed, en iedereen ziet volop kansen in de diverse segmenten van het media speelveld.

Initiatiefnemers zijn: Jeroen Jonker Roelants, Hella Hueck, Ludo de Boo en Anton van Elburg.

De ‘Cr!sis Kansen Borrel’ was het tweede event van de ‘Dutch Media Professionals’. Jeroen Jonker Roelants was uitermate positief over de stemming tijdens de borrel. Ondanks alle negatieve geluiden die te horen zijn in de verschillende media sectoren, bleek een positief tegengeluid de overhand te hebben. Roelants: ‘Uiteraard werken we alweer hard aan een najaarsevent, zoals we dat in 2008 in de Rode Hoed hebben gedaan. Maar tussendoor willen we met klienere, meer specialistische events, de diepte in.’ Het publiek was zeer divers, van de 400 ingeschreven deelnemers, verschenen er ruim 200 uit radio/televisie, de internet wereld en print.

Peter Luit is zelfstandig consultant binnen de mediamix. Met een technisch/bedrijfskundige achtergrond bekijkt hij media ontwikkelingen vooral vanuit procesdenken. Hij adviseert mediabedrijven (grafisch, interactief/on-line, broad-narrowcasting) op het gebied van innovatie processen, ontwikkelen van nieuwe methoden en het stimuleren van mensen op het gebied van hun eigen 'marktfitness'. Als voorzitter van de brancheorganistaie voor de communicatiemedia CMBO is hij betrokken bij diverse aanpalende organisaties die in de breedte van het speelveld opereren. Hij is daarnaast bestuurder bij VNO-NCW en mede initiatiefnemer van het Platform Creatieve Media binnen VNO-NCW.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!